torstai 11. huhtikuuta 2013

#18 nanaseinä ja biancan tavarat ! (:

 Tänään olin sairaana kotona ja tein tuollaisen 'nanaseinän' ja tosta tuli ihan kiva ! (: samalla myös laittelin blogia ja tein uuden bannerin ja ulkoasun :3
pian alan yhdistelemään biancaa tähän nanan blogiin ja sitten nääion etttei molemmille tuu omia :d ja suurinosa noista kuvista on mun pikkusiskon julian ottamia on kans yks tuulin ottama ja 2 mun ottamaa :)
Tässä sitte etin kotoa tänään harjoja ja löysin paljo pienille poneille sopivia pinkkejä (entissellä hoitoponilla kaikki oli pinkkiä.) harjoja ja riimunnaruja mutta sitte pittää vielä hakia manselta jottai tuomiani tavaroita pois ja viiä biancalle ku ei enää oikee hne tavarat mansella siellä toimi ku kaikki varastetaan, rikotaan tai viiän muille hepoille :d
mut joo tuossa nuo harjat biancalle siinä on pehmeitä harjoja 6 ja sitte kaviokoukkuja 2, pintelit ja yhdet kumitutit tosin vähän väärän väriset mun makuun ja noihin pinkkeihin verrattuna mutta kyllä ne kelpaa :3

2 kommenttia: