Poni osaa mennä tänään yllättävän hyvin enkä ees tippunut kertaakaan ☺️ Aluksi ongelmana oli mennä kentän portista sisään mutta loppujen lopuksi se meni. Kulmat oli taas yllättävän pelottavat aapelin mielestä mutta loppujen lopuksi meni hyvin. Portti oli taas yksi iso haaste mutta sekin meni loppujenlopuksi hyvin ja päästiin portin ohi ilman minkaanlaisia spurtteja.
Siinä on onnistuneempi laukkapätkä.
Ponilla oli tietenkin vielä laukan kanssa pieniä ongelmia mutta hyvin selvittiin siitäkin loppua kohden! Selässä pysyin koko tunnin ajan vaikka välillä mentiin ponin kanssa eri suuntiin. Lopputunnista aapelilla oli taas pieniä kujeita mutta niistäkin selvittiin! Hannan kanssa oltiin tosi tyytyväisiä kun lopetin ratsastuksen, on se poni kuitenkin vielä opetusvaiheessa😉
Pahoittelen taas hieman lyhkäistä postausta kun puhelimella kirjoitan mutta kyllä siitäkin selvitään kunhan saan koneen toimimaan ☺️



