keskiviikko 20. elokuuta 2014
Aidan läpi ja sen yli.
Tulipas oltua tallilla pitkästä aikaa. Laitoin ponin valmiiksi Ellan kanssa ja lähettiin kentälle. Ravailin ja tein pysähdyksiä poni meni yllättävän hyvin ☺️ Jos joku ei vielä tajunnut niin puhun siis aapelista. Loppujen lopuksi alkoi satamaan ja kaksi muuta ponia lähti kentältä. A sitten halusi alkaa temppuilemaan ja juoksi kentältä ulos.. Sain ponin käännettyä ja olin menossa takaisin kentälle niin keula nousi loppujenlopuksi se halus mut oikeesti alas selästä. Sitte jatku perseily sillä tapaa että se koitti päästä siitä aidasta aina läpi ja ku käänsin pois niin se sitte poni koitti hypätä portin yli tai oli vasta ponnistusvaiheessa ku hyppäsin alas selästä ja talutin pois. Noh alettiin sitte laukkoja nosteleen ja nosto lähti hyvin vaa sitte lento pylly ku A ei vielä oikee tajua sitä hommaa. Hanna siinä tokaisi että "elähän lennä" ja minähän reippaana että "vaikka se osaa pukitella niin kyl mä tääl pysyn" ja eipä menny kauaakaan ku oon märällä hiekalla. Se on kyllä aika tollo mutta loppujenlopuksi laukat sujui hyvin ja siihen oli hyvä lopettaa ☺️ Opin ainakin sen että ensikerralla hanskat käteen! Postauksesta tuli nyt vähän tynkä kun puhelimella tätä kirjoitan mutta toivottavasti kelpaa :)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti