Pitkään pitkään aikaan en ole blogiin kirjoittanut ja haluan pyytää sitä anteeksi. Tässä ajassa on tapahtunut paljon. Esimerkiksi Nana on laukannut vihreille laitumille cushingintaudin takia. Nanan lopettaminen oli vaikea päätös omistajalle, mutta nyt se saa laukata vihreillä laitumilla ilman minkäänlaisia kipuja ja Aapeilla on alettu reenata esteitä jos pääsisi ensi kesänäkorkkaamaan ensimmöisen kisakauden. Haluan hieman kirjoittaa tiivistelmää minun ja Nanan tarinasta vielä blogin puolelle.
Nanan ja minun tarina alkoi 13.9.2012 joka oli kuin taivaanlahja minulle. Aluksi meillä oli paljon ongelmia yhteisen sävelen löytämisen kanssa mutta kun vuoden olin Nanalla ratsastanut niin yhteinen sävel oli alkanut jo löytyä. Virpitallilla oli stressaava ilmapiiri joka stressasi minua ja Nanaa paljon, esimerkiksi yksi suuri tekiä oli ravurit joita Nana pelkäsi kuollakseen.
1.5.2013 pääsimme muuttamaan uuteen kotiin ja siellä aloimme Nanan kanssa luottaa vielä enemmän toisiimme joka oli aivan mahtava juttu! Nanastakin tuli paljon rennompi uudessa kodissa, joka helopotti ratsastamista ja Nanasta huomasi muuoksen heti.
Sitten kuitenkin Nana siarastui ja oli aika sanoa viimeiset hyvästit maailman parhaimmalle hevoselle jonka kanssa koin hyvää ja pahaa ja silti vaikka hermot on ollut mennä ainakin sata kertaa olen jaksanut aina vain jatkaa Nanan kanssa, enkä kadu sitä kertaakaan. Nanan kanssa oleminen sai aina arkihuolet unohtumaan. Hieman päälle neljä vuotta meillä tuli yhdessä.
Hirmuinen ikävä jo nyt enkelihevosta <3
![]() |
| Viimeinen kuva nanan kanssa. |
Siispä haluan kysyä haluatteko seurata vielä Aapelin elämää blogin kautta? Ensi kesänä aloitetaan kisakausi joten paljon postauksia pitäisi tulla.



Ois kiva lukee enemmän Aapelista:)
VastaaPoistaRatsastatko sä aapelilla?
Joo ratsastan aapelilla :)
PoistaHarmi että nana on jouduttu lopettamaan:( Itse tunsin nana kun se asui ennen sinne muuttoa(?) tallilla jossa ennen kävin :)
VastaaPoistaOlis mukava tietää enemmän nanan historiasta, että millainen ollut :) Ja jep harmillistahan se oli ja vaikea päätös mutta ponin oli parempi näin, enkelihevonen <3
Poista