Menin elien suoraan koulun jälkeen tallille ja haettiin Aaltokankaalta Aino joka on Julian kaveri. Kun tulimme tallille niin hoidimme hevoset ihan normaalisti ja lähdettiin mursunrantaan pellolle ratsastamaan. Pohja oli hyvä ja ponit osasivat käyttäytyä, jopa Nana!
Aapelikin oli ihan nätisti vaikka yleensä se hyppii ja pomppii.



