keskiviikko 22. tammikuuta 2014

miks meist on tullut näi hirveit ?

Eilen oona oli meillä adan ja saran kanssa "me ootetaan oooonaaaa" ja ei yehty oikeen mitää muutako mässäiltiiin ja nääin. Kävästiin hermelissä syömässä ja mentiin saleen ostaa kotiuunin pullia :3  siinä samalla ku syötiin niin katottiin magic mike koska channing tatum :3;) 




toi oli se päivä ku läski meni pullalla tai toisin päin :3







illalla sit otettiin homobaaris (puisto) kuvia kaikesta jajaja tykkään hirveesti tosta tuulin kamerasta :3 tänään kävin ratsastaa mansella ja olin iha mielissää :3 <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti