Eilen oona oli meillä adan ja saran kanssa "me ootetaan oooonaaaa" ja ei yehty oikeen mitää muutako mässäiltiiin ja nääin. Kävästiin hermelissä syömässä ja mentiin saleen ostaa kotiuunin pullia :3 siinä samalla ku syötiin niin katottiin magic mike koska channing tatum :3;)
toi oli se päivä ku läski meni pullalla tai toisin päin :3
illalla sit otettiin homobaaris (puisto) kuvia kaikesta jajaja tykkään hirveesti tosta tuulin kamerasta :3 tänään kävin ratsastaa mansella ja olin iha mielissää :3 <3








Ei kommentteja:
Lähetä kommentti