sunnuntai 12. tammikuuta 2014

lay down your head, your not alone.

Lay down your head, your not alone. Anywhere you go I follow.

heei kaikki rakkaat lukijat, ja pahoittelut tästä hiljaiselosta!! aattelin tässä just alkaa kaivella kaikkia ihkuja kuvia kuten esim ensimmäisestä hoitoponistani mantelista jota mulla on kauhee ikävä :( haluun äkkiä käyä moikkaa mansee, täs ei vaa oikeee oo aikaa ku on nana ja aapeli :s mut kyl mää joku päivä ehin :)







Tää tais olla mun ja mantelin viimenen kesä ja niitä aikoja on kauhee ikävä! poni opetti mulle 5-7 vuojen aikana kaiken mitä piti mut sit kasvoin ja olin liian iso jo ponille ja se oli mulle aivan liian helppo joten piti vaihtaa isompiin, siinä sit tuli tarjolle nana ja sen tarjouksen otin vastaan en kadu ollenkaan ! siinä pyörinki kolmella tallilla samaan aikaan kun baroni tuli mukaan :) joku oli pakko lopettaa ja päätin että se on ratsastuskoulu. siinä meni manteli ja kaikki muut kivat kisaponit ja asd kaikki muistot mut hyvillämielin muistellaan :)






siinä vaiheessa ku lopetin aaltokankaalla kysyin et myiskö Tuuli mantelin mulle ku mammaki ehotti sitä mut ei se sit sieltä lähteny nanskille seuraponiksi ja mulle muutenvaa poniksi :( noh mut sit löyty hurmuri aapeli ja kaikki on hyvin :) ensviikon sunnuntaina moikkaa mansea 8) <3

hyvät muistot säilyy sydämmessä eikä häviä sieltä minnekkään ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti