Elikkä menin tänään tallille Roosan kyydillä ja kello oli puoli yksi, kun saavuimme tallille. Ensin hain Nanan sisälle ja Aapeli oli taas tullut ruunien puolelle, huhhuh mikä läskipallero se onkaan. Nana oli tosi energinen jo kun hain sen tarhasta. Ajattelin tänään mennä esteitä, kun eilen menin puomeja, tosin se päätyikin vaan kavalettien menoon. Nanan satulavyö ei mennyt kiinni, joten piti ottaa 120cm vyö käyttöön. Nyt vaan pitäisi katsoa, että onko se tiineenä vai vain lihonut saatanasti? Laitoin nanalle olympiat kun eilen menin kolmipaloilla, eikä ollut käsissä ollenkaan, poni pukitteli ja juoksi alta.
Kentälle päästyäni aloimme Roosan kanssa verkata ravissa puomeilla ja Nana oli paljon paremmin kuulolla kuin eilen. Mentiin ympyrällä puomeja ja pitkällä sivulla oli kolme puomia. Nana meni ihan nätisti, mutta kokoajan harppasi viimeisellä puomilla. Pikkuhiljaa Nana alkoi mennä paljon paremmin ja aloin tulla laukassa puomeja ja puolikavaletteja. Lopuksi menin kunnon tempolla, mutta se sitten villitsi nanskia vain enemmän ja sitten se oli kyllä menoa, mutta muuten Nana meni ihan nätisti eiliseen pukitteluun verrattuna :) Lopuksi kävin pikkumaastossa kävelemässä mäkiä ja kumpuja pitkin että poni rentoutuisi vähän.
Nana hikoili meidän hypätessä ja laitoin sille viltin kaulalle sekä fleeceloimen. Sitten hain Aapelin sisälle ja laitoin sen valmiiksi käytävällä, eikä tarvinut muuta kuin harjarta ja laittaa suitset. Sitten lähdin kentälle ja irtojuoksutin aapelin. Aapeli oli ihan höperö se vaan meni ja meni eikä pysähtynyt, ei millään , se selvästi nautti juoksemisesta. :3
Lopuksi lähdin Aapelin kanssa kävelemään ja se pelkäsi hulluna jotakin mummua ja pomppi pystyyn, mutta lopuksi se rauhoittui. Pääsin talliin ja hoidimme Roosan kanssa tallihommat. Kun lähdin viemään Nanaa pihalle, poni juoksi suoraan päältä. Sitten päästiinki lähtemään pois vasta viideltä.
Olen tuulilla yötä ja meillä on megis jillaa XD















