lauantai 31. elokuuta 2013

tallilla yötä ja shetuponi (:

äääh oltiin vklp tallilla yötä saran kans ja oli iha sikakivaa ! kesyteltiin oripoikaa ja koulutettiin nätisti meni (: nukuttiin tosiaan tällä kertaa asuntovaunussa ja kaikki meni hyvin (:
 tosiaan suoraan koulusta mentiin tallille ja sit ratsittiin ekana nana ja hyppäsin vähän :D nanalla oli kokoajan vauhti päällä ja nauroin vaa siel selässä ku nana juoksi melkee alta pois :D
JA PONI TEKI JOTTAI SELLASTA mitä ei oo ikinä tehny !!!!!!! se yhtäkkiä alotti kunnon pukkiroeon ja veti kunnon lähöt, pikkasen ihmettelin sitä mut sit me van saran kans naurettiin kokojutule lopuksi :D
loppuun sara meni nanalla ja nana meni hyvin vaik vauhtia oli vieläki :D

sit otettiin nana pois ja oli oripojan vuoro ...






aina välil se vaan lähti :D








 opetettiin ponille kumarrus ja se tajus sen heti ! (: mentiin sit talliin sarin kautta ja poni lako esittää ku näki sarin tammat :D muka pomppi mut kyl se käsis pysy (:

sit alettiinki jo tekee ilta tallia laiteltiin heinät ruuat veet ja tämmösiä ja jätettiin ponit rauhaan (:

illalla pimeän tultua lähettiin kävelee pihalle sinne mettään iha huvikseen ja sit esitettiin et eksyttiin sinne mut sit eksyttiinki oikeesti ja siel ei ees nähny mittää niin oli aika krriiipiii siitä ois videotaki mut en kehtaa kyl laittaa sitä mihinkää ku se on liian porno :D sit kuitenki löyettiin kotia ja alettiin jo pikkuhiljaa nukkumaan (:

Lauantai

aamulla käytiin eka ponin kans lenkki ja juoksutettin samallalailla ja tällä kertaa ei vetäny yhtääm !



välillä poni pähä pelleili mut osas se  mennä tosi nätistikki :D
 


hieno !


ja sit illalla meillä oli vielä sukujuhlat joissa oli iha kivaa (:


sunnuntai 25. elokuuta 2013

tärisekö mä, vai onks se sittenki maa ?

wäwäwäwääää :3 kaikki on nyt tosi hyvin ja haluun niitä mielipiteitä kirottelenko tänne lifestyleeki vai ? (:: joo mut pahoittelut ku en oo kirjotellu ja nääi :d

no täs oon ollu tunnilla ja nanalla ja baronilla (:

nana
menin nanalla viikko sitten esteitä ja tänään menen liikuttaa sen (: & aapeli tulee tänään, jos joku ei tiedä kuka aapeli on niin se on nanalle uus lehmäkaveri 2v orishettis (:















rakas ♥ 1


















baron
baronilla kävin tässä viikolla nyt (: tais olla keskiviikko ja hyppäsin, elli rakens esteet, nosti iitä tarpeen mukaan ja kuvas ! :)



poni kielsi :D






korkeimillaan pääsin hyppäämään 110 ut siitä on video voisin teh koosteen vielä siitä :D

perjantai 2. elokuuta 2013

damn

yksi kaikkia ja kaikki yhtä vastaan ;)

jooo en tiiä tää päivä on menny siinä ku olin kavereitten kans ja merihä oli meillä yötä ♥ aamulla mentiiin kongeille ja siellä otettiin mulle proffakuva (:

tuli aika porno mut no mitäs pienistä :D sit me siinä chillailtiin ja porukka oli taas aika sekasi :c ja hei oon aatellu että entä jos tekisin kysymyspostauksen näin 50 lukijan kunniaksi ? mut en tiiä uskallanko alkaa selittää kameran etteen mittää :D noh kaikki hyvin, väsään sen jossain vaihees ! huomenna mennään taas pihalle juhlimaan ja sit tulee hauskaa ;)









en tiedä mitä tässä tapahtuu.






nää oli vaikee saaha kaikki samaan kuvaan !