lauantai 29. kesäkuuta 2013

koulutuuppailuu (:

no tänään menin jullen kans tallille 10 aikaan ja äiti vei meijät. tallilla haettiin nana ja harjailtiin se nakattiin liilaa kampetta päälle (: menin sit kuminauhoilla ja poni meni nätisti viime kerta nimittäin kuminauhoilla ei menny ihan putkeen .... niiin nyt poni meni nätisti ja oli kivaa (: vähä innostu siitä lopusta menemään lujaa jullella eikä pysyny ravissa :D




alkuun poni ei ollu ihan hereillä ja piti komentaa ravissa eteenpäi kuten myös väistöissä piti auttaa paljo mut kyl se siitä sitte :)


laukassa nana meni hyvin mut omassa istunnassa oli hiomista ku jalat oli liian eessä :s mut kyl se siitä ku saan opettajan vaaan (:  no laukattiin siinä ympyröillä ja otin pari vaihtoaki (: mentiin siinä iha normi laukan lisäilyjä ja pienennettiinki :) nana pelkäs taas yhtä kulmaa ihan sairaana ja pommpi jottai mut siitä päästiin ohi iha iisisti (:


loppuun poni ravas hienosti käyttäen takapäätäkin ja tuli ihania kuvia ku varusteet oli ihan liiloja :3:3 mapen huppari on ihana hei ;) oon aatellu et alan laittaa niitä tageja mun logiin :D 


loppuun otettiin vielä tämmösii taiteellisia kuvia musta ja nanasta ku poni oli nättinä ja muutenki ku tarvitaan näitä ihkuja kuvia ku on kesä eikä olla virppareilla ennäää ! :D

ja sit mennään ensvklp tallille yötä ainaki minä ja ella ;)

ja tässä nää mun uuet hiukset vähä liian tummat ehkä mutta :D

maanantai 24. kesäkuuta 2013

hubafun :3

eli tänään osteltiin huomiselle martti reissulle mässyä :3

















uhnam ♥ sit oltiin taskisessa uimassa :3













ja sit siinä oltiin ja nääi ei me muuta tehty ko uitiin :D:D

















KIITOS IHANASTA PÄIVÄSTÄ ! ♥


perjantai 21. kesäkuuta 2013

juhannuksiia !

no en oo nyt kirjotellu itkään aikaa ja niiin :D sori paljo !!

Keskiviikko
menin keksiviikkona tunnilla ja meillä oli esteitä, menin ruutilla ja aattelin että tunista tulisyhtä helvettiä ko viimeksi kusi vähä :D mut joo ella laitto ruutin mulle valmiiksi ja toi kentälle ja autto jalustimissa yms :3


eli meijän tehtävä oli semmonen että eka mentiin sieltä lyhyensivun keskeltä keskihalkaisijalle ja mentiin puomit ja piti pysäyttää ja sama laukassa sitte ja koko ajan nous este :D
 mun istunta on kussu nyt pahasti ja tarvin istuntakurssin :D
komia poni ♥

 siinä sit tuli molemmille puolile kaartu esteet ja väliin tuli 6 laukkaa mut mää ja ruuti tultiin 7 koska otin liikaa kiinni :d



 





 







maanantai 17. kesäkuuta 2013

laidduuun ;)

olin ellalla tyttöjen kans yötä ja katottiin ilta kauhuleffoja :3 oli iha superkivaa !


ollaan aika nössöjä ku ei uskallettu kattoo kauhuleffoja XD


1tunti eteenpäi ja mentiin nukkumaan :D

menin aamusta tallille tekeen laidunta kaveriksi mut se oli jo valmis ku tulin tallille (: 
lähin sit maastoon ja nana oli nätisti se vaan hypi ku näki lätäköitä, vähä höperö :3
sit menin kentälle ja siel ei menny hyvin :c nana pomppi ja hyppi, välillä oli etujalat ilmassa ja välillä vaihteeksi takajalat oli ilmassa, ponia vitutti :D







torstaina & lauantaina pääsen kokeilemaan jesseä, se on niin iso et vähä jännittää mut ei ovi mtn :3

lauantai 15. kesäkuuta 2013

15.6 robin ♥

 ihana robin :3 se veti keikan niiin tunteella että huhhuh robin on ihasemijees ;)

































 sori noi tuplavenyneet kuvat :D