noniii sori tää hiljaisuus huomenna sit menossa tallille tyttöin kaa on vaa nii kylmä et kattoo mite jaksaa ratsastaa ku tullee niii perrrkelleeen kylmä mut kyl se siitä :)
![]() |
| <3 |
oon nyt eilisen ollu ronjal suoraa koulusta tulin ja annoin sille sen joululahjan :) semmone turkoosi/sininen 10mm venytys ja vissii tykkäs :D
tännäänki tulin aamupäivästä tänne ronjalle ja ollu tääl koko päivän :3
aika laimee postaus mut postaus silti :D






