lauantai 14. joulukuuta 2013

Every time I close my eyes, it's like a dark paradise.

 
noniii sori tää hiljaisuus huomenna sit menossa tallille tyttöin kaa on vaa nii kylmä et kattoo mite jaksaa ratsastaa ku tullee niii perrrkelleeen kylmä mut kyl se siitä :)
 
<3
 


 
oon nyt eilisen ollu ronjal suoraa koulusta tulin ja annoin sille sen joululahjan :) semmone turkoosi/sininen 10mm venytys ja vissii tykkäs :D
tännäänki tulin aamupäivästä tänne ronjalle ja ollu tääl koko päivän :3
 
 
aika laimee postaus mut postaus silti :D


sunnuntai 1. joulukuuta 2013

1. joulukuuta !


Helou kaikille ja hyvää joulukuun ensimmäistä päivää :)
Nyt on jouluinen mieli niin heti tämmönen joulukappale ja tältäpäivältä talvikuvia :)


Ella tuli meille eilen yöksi ja alettiin nukkuu tosi aikasin, toisin ku meillä on tapana :o ollaan nooran kaa iha innoissaan ku ollaan saatu ellaki innostuu nyt hepoista ja seki haluu nyt ratsastaa :) noora kävi tosiaan eilen kokeilemassa jesseä ja jesse meni aika kankeeesti mut noora silti tykkäs, elikkä nyt noora on jessen hoitaja ja mennään seuraavan kerran torstaina tallille :) JES nyt on joku jonka kaa ratsastaa yhtäaikaa ei tarvi yksin mennä :)



käytettiin tossa pepi pihalla aamulla käytettiin äänivalleilla juoksemassa ja nätisti pysy vapaana joka on aika yllätys tuolta poijjalta :) !

vielä 5 päivää tallille yötäpäivään ja ootetaan iha innolla :)