sunnuntai 1. joulukuuta 2013

1. joulukuuta !


Helou kaikille ja hyvää joulukuun ensimmäistä päivää :)
Nyt on jouluinen mieli niin heti tämmönen joulukappale ja tältäpäivältä talvikuvia :)


Ella tuli meille eilen yöksi ja alettiin nukkuu tosi aikasin, toisin ku meillä on tapana :o ollaan nooran kaa iha innoissaan ku ollaan saatu ellaki innostuu nyt hepoista ja seki haluu nyt ratsastaa :) noora kävi tosiaan eilen kokeilemassa jesseä ja jesse meni aika kankeeesti mut noora silti tykkäs, elikkä nyt noora on jessen hoitaja ja mennään seuraavan kerran torstaina tallille :) JES nyt on joku jonka kaa ratsastaa yhtäaikaa ei tarvi yksin mennä :)



käytettiin tossa pepi pihalla aamulla käytettiin äänivalleilla juoksemassa ja nätisti pysy vapaana joka on aika yllätys tuolta poijjalta :) !

vielä 5 päivää tallille yötäpäivään ja ootetaan iha innolla :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti