fiilikset on nyt katossa :)
7 päivää ja mennään sinne tallille yötä :) jeij mitäköhän tästäki tulee ? ;)
nyt on sit jesse saanu hoitajan elikkä noora tytsyli alkaa hoitaa sitä ja huomenna käy koeratsii :) toivottavasti kelpaa stiinalle :) noh kyllä uskon et kelpaa!
tänään käytiin sit ratsastelee nana ellan kaa ja hyvin meni, ellaki pääs 2vuoteen ratsastaa ja meni iha itsenäisesti käyntiä ja ravia ja tytsyllä meni hyvin :) aapeliki oli niin eloisalla tuulella et huhhuh eka piehtaroimaan > pukittelemaan ja samaa jatku joku 4-5 kertaa :D höperö poni :3
koitan huomiseksi saaha kuvia ku mennään valosalla ratsastaa niin toivottavastio tulee hyviä :)
laittelen nyt jessestä sit jottai vanhoja kuvia tän kunniaksi :)
| aamu |
hienoponi :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti