perjantai 29. marraskuuta 2013

wowjeswow !

fiilikset on nyt katossa :)
7 päivää ja mennään sinne tallille yötä :) jeij mitäköhän tästäki tulee ? ;)
nyt on sit jesse saanu hoitajan elikkä noora tytsyli alkaa hoitaa sitä ja huomenna käy koeratsii :) toivottavasti kelpaa stiinalle :) noh kyllä uskon et kelpaa!

tänään käytiin sit ratsastelee nana ellan kaa ja hyvin meni, ellaki pääs 2vuoteen ratsastaa ja meni iha itsenäisesti käyntiä ja ravia ja tytsyllä meni hyvin :) aapeliki oli niin eloisalla tuulella et huhhuh eka piehtaroimaan > pukittelemaan ja samaa jatku joku 4-5 kertaa :D höperö poni :3 

koitan huomiseksi saaha kuvia ku mennään valosalla ratsastaa niin toivottavastio tulee hyviä :)
laittelen nyt jessestä sit jottai vanhoja kuvia tän kunniaksi :)

aamu





hienoponi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti