noniin en tiiä mistä aloittaisin .. muuten täs on menny päivät hyvin ja on saanu nauraa ja olla iloinen mutta sit tässä paripäivää sitten (maanantaina) kuulin että bianca on sairastunut niin pahaan kaviokuumeeseen että poni on luultavasti pistettävä mullan alle :'c </3
vaikken ponia tunnekkaan tuli kauhean paha mieli ja on vieläkin. muutenkin muutetaan nanan kanssa virppareilta aikasemmin pois tietyistä syistä, päätös on hannan että älkää luulko että teija häätää nanan aikaisemmin.
JA HEI TARVIMME APUANNE !
pitäisi löytää uusi seuraponi !
kriteerit:
poni:
- mielellään varusteet mukaan
- tamma
- 10-15v
- hinta max. 1500€
hevonen:
- mielellään varusteet mukaan !
- tamma
- säkä max. 150cm
- 10-15v
- hinta max. 2500€
jos tiedätte että jollain olisi poni myytävänä laittakaa viestiä Elluupp99@hotmail.com tai kommenttikenttään ! (: emu kiittää.