tiistai 30. huhtikuuta 2013

hyvää vappua ! (:

 oltiinpa lauantaina mg keikalla zeppeliinissä ja mukana oli veerat, nina, piitu, jade, jere, anni ja roope (:




"ja näkemiin"



ei saatu miklun kans kuvaa mut saatiin sen kaverin kans (:


aww piitu :3

 lauantaina irtohypytettiin illasta nanaa (:


ja sit sunnuntaina menin nanalla ilman satulaa (: ja se meni toi nätisti
vaik oli nivelet, ei juossu alta pois ees !









HYVÄÄ VAPPUA ! (:

keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

nana oli hurjana !

 omk, en tiiä mitä tuo poni riehu mut sillä oli virtaa ku käytiin tuolla pellolla 
ja nanan piti vaan kävellä mutta nana halus juosta :D




piituu :3

joo hei nana ei yleensä tee tuommosta sillä oli vaan virtaa kauhiasti :s






maanantai 22. huhtikuuta 2013

#29 suokin testaus


käytiin maanantaina testaamassa tollasta suokkia ja hanna tuli hakee mut koulun jälkeen meiltä kotoa ja sit lähettiin testaamaan epua, mentiin eka sinne tallille ja se talli oli tosi hieno kaikki karsinan oli ihan superisoja ! c: ja sit epu oli tosi kiltti hoitaa ja laittaa mut sitte ku alettiin ratsastaa hansu meni ensi vähän aikaa ja sit se omistaja käväs selässä. sitten mää menin ja ponilla oli vähän virtaa vissiin... 

Menin ensin käynnissä taivutuksia joita poni ei oikein osannut..  (koulutaso: puska öö) ja sitte aloin ravaileee se ei oikee tykänny mun pohkeenkäytöstä ku koitin taivuttaa ja perselens aina pikkasen mutta sit se alko mennee nätisti (: 
Aloin laukkaa nostaan käynnistä ja otti yhen laukka askeleen ja ihan hitonmoiset pukin mää lennän kaulalle > nappaan ottaharjasta kiinni > epu pysähtyy ja mää kapuun selkään. Julle, Hansu ja epun omistaja kattoo monttu auki ja mää jatkan lopputunnin ravissa..

päädyttiin siihen tulokseen että tuo ei oo hyvä, mutta nyt kun ajattelen niin sitä ratsastamalla siitä saattas saahakki ihan kivan ponin ! :3 mutta siis ponillahan oli kauheen huono kuntoo ku jo 15minuutin ravailun jälkeen se oli hiestä ihan märkä :d

♥: Emu

sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

what i want ?

nonni, täs tää mitä haluan kuvapostaus ! (: kaikki ovat suunnilleen hööksistä mutta täs tää nyt on ! (:

tos on kaikki siniset mitä löysin tai mitkä oli kiinnostavia (:

nää on kaikki kivoja ja rakastan vaaleanpunaista niin siksi nämä (:

ooolime:3 lime on kivavärti ja sopii nanalle (:

kaikki mitä mä haluun, omk.

lauantai 20. huhtikuuta 2013

nanalla koulua (:

ää eipä oo mittää kerrotavaa muutaku menin koulua, menin koulua ja menin koulua. eli huomiseksi siirty pitkä maastolenkki ! (: mut nana säikähteli muka kokoajan jottai :'D

huomenna meen kokeillee yhtä pikkushettistä tai meen niinku läpiratsastaa sen ku seon alkanu temppuilla sille sen nuorelle ratsastajalle :D

sndrasta pari söpöilykuvaa ;3


perjantai 19. huhtikuuta 2013

#26 ~ ratsastustunti.

noniin eli kävin nyt pitkästä aikaa aaltokankaalla ratsastamasssa menin ruutilla ja meillä oli pohkeenväistöä (:
ruuti oli tosi ärsyttävä hoitaa ku pukki koko ajan päällä oven auki :s mut sit muuten se oli tosi kiva ! (:

tunnin alussa otettiin ravia ja ympyröitä paljon molempiin suuntiin, sitte otettiin laukkaa ja tehtiiin päätyihin laukkaympyrät ja ruutilla ei menny oikeen sisäpohje läpi ja tuntu et se kaatuu mun sisäpohkeen päälle kokoajan.. sit se veti jonku oman pukkirodeo homman ympyrällä ku elli tuli vissiin vähä liian lähelle :d mut ei se tuntunu missään ku ne oli niin pieniä.

sit aloitettiin ite pohkeenväistö mentiin eka oikeaankierrokseen käynnissä ja ruuti oli vähän hassu :3 ei menny pohkeetläpi oikeen ja ku se oli niin reipas en sitä raippaa käyttäny vaan käytin vaan pohjetta. sit otettiin ravissa ja se meni hyvin ! (: mut ku vaihettiin suunta niin mentiin käynnissä taas ja ruuti meni ihan solmuun :d mut sit pienellä työstöllä se alko menee hyvin (: loppuvaiheissa aloin käyttään raippaa vähä pohkeentaakse, ja se meni paremmin.

keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

huonoja uutisia :'c

noniin en tiiä mistä aloittaisin .. muuten täs on menny päivät hyvin ja on saanu nauraa ja olla iloinen mutta sit tässä paripäivää sitten (maanantaina) kuulin että bianca on sairastunut niin pahaan kaviokuumeeseen että poni on luultavasti pistettävä mullan alle :'c </3
vaikken ponia tunnekkaan tuli kauhean paha mieli ja on vieläkin. muutenkin muutetaan nanan kanssa virppareilta aikasemmin pois tietyistä syistä, päätös on hannan että älkää luulko että teija häätää nanan aikaisemmin.

JA HEI TARVIMME APUANNE !
pitäisi löytää uusi seuraponi !
kriteerit:

poni:
- mielellään varusteet mukaan
- tamma
- 10-15v
- hinta max. 1500€

hevonen:
- mielellään varusteet mukaan !
- tamma
- säkä max. 150cm
- 10-15v
- hinta max. 2500€

jos tiedätte että jollain olisi poni myytävänä laittakaa viestiä Elluupp99@hotmail.com tai kommenttikenttään ! (: emu kiittää.

maanantai 15. huhtikuuta 2013

#24 taukoa ! linkkailkaa blogeja (:

nyt varmaan osa huomasi että oon vaihtanu blogin nimeä, johtuen tietystä syystä jonka jotku jo tietävät ! (:

eli siis se asia tässä oli se et enää ei oo oikeen mitään postailtavaa niin piän aika pitkän tauon. tai pitkän ja pitkän 2vk mutta ei oikeasti ole mitään postailtavaa nyt ku nana muuttaa vasta jonku ajan päästä ja virpitalleilta en tee nanasta enää postauksia, sekin tietyistä syistä ! mutta joo'o siiä oli mun asiani (:

hei linkkailkaa tähän teijän blogeja niin käyn kattomassa ku hieman tylsistynyt olen ja ois kiva päästä kommentoimaan  ♥

lauantai 13. huhtikuuta 2013

#22 hyppyjä !

noniin menin tallille klo9 aikoihin otettiin nana sisälle ja harjattiin se sitten, raspattiin kans siltä ylimääräset irtokarvat poisa ! (: sit laitettiin poni jalähin rattastaa aluksi menin itsenäisesti mutta sitten yksi hanna (ei omistaja hanna) tuli opettamaan minua ja sit tunnista tuli oikein kiva! (: 

toi este oli tosi kiva ja nana tykkäs !

gröhöm. toi oli tommonen iha jees este siinä okserin eessä 12m.

toi portti oli aluks vähä pelottava mut kyl siitä yli päästiin ! (: 







pääsin menee myös remolla ja tipuin kahesti (y)