perjantai 12. huhtikuuta 2013

#21 omat varusteet postaus ! (:

Nonni nyt tein ajankuluksi ku oon sairas (y) niin tän varustepostauksen 
mun osalta täs ei oo ihan kaikki kamat mut koittakaa
 kestää toivottavasti jotakuta kiinnostaa ! (:





täs on mun ratsastuhusut ne on ostettu kaverilta 20eurolla viimekesänä mulle (:










sit näissä on takapuolella tommonen kiva kuvio ja saumat on vaaleanpunaisella (:




nää on sit vissiinki jotku talviratsastuskengät näää mää sain mun tädiltä ku se oli ostanu itelleen mut oli ollu liian pienet, nää mää sain ehkä 2kk sitten ja nää on tosi kivan lämpöset talvella, ei tuu kylmä ! :D



täs on sit mun ainuat tallessa olevat raipat :( joskus mulla oli raippoja 21 mut nyt vaivaset kolme :c keskimmäinen on kouluraippa jonka sain joululahjaksi ja muut oon ostanu ite ja ne on yleisraippoja (:



vanhat chapsit enää en käytä ollut kuitenkin pikkusiskolla käytössä nyt luultavasti kokoa xs ja vuosi sitten saati iskältä joululahjaksi vuonna 2011 (:


pläääh mun ainuat tallessa olevat ratsastussukat jotka löysin tänään :D

 imastointi kypärä kokoa 55 vissiinkin :D aika kauan sitten ostettu .. :d mutta hyvässä kunnossa


itse olen koristellut tämän 'ilmastointireiän' ihanatkynnet.fi tilatuilla timanteilla, iha kiva kypärä ! (:




joululahja vuodelta 2011 tosi kiva ja lämmin käytän todella paljon !!  kokoa xs.


saappaanvarret ostettu joku aika sitten käytettyinä kaverilta 10 eurolla, tosi kivat ja lämpimät vetoketju hieman rikki. mahtaa olla kokoa S (:

Kengät on joskus kauan aikaa sitten ostetut turvakärkikengät (:
kokoa 36 (:


liian pienet en käytä enää ! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti