maanantai 22. huhtikuuta 2013

#29 suokin testaus


käytiin maanantaina testaamassa tollasta suokkia ja hanna tuli hakee mut koulun jälkeen meiltä kotoa ja sit lähettiin testaamaan epua, mentiin eka sinne tallille ja se talli oli tosi hieno kaikki karsinan oli ihan superisoja ! c: ja sit epu oli tosi kiltti hoitaa ja laittaa mut sitte ku alettiin ratsastaa hansu meni ensi vähän aikaa ja sit se omistaja käväs selässä. sitten mää menin ja ponilla oli vähän virtaa vissiin... 

Menin ensin käynnissä taivutuksia joita poni ei oikein osannut..  (koulutaso: puska öö) ja sitte aloin ravaileee se ei oikee tykänny mun pohkeenkäytöstä ku koitin taivuttaa ja perselens aina pikkasen mutta sit se alko mennee nätisti (: 
Aloin laukkaa nostaan käynnistä ja otti yhen laukka askeleen ja ihan hitonmoiset pukin mää lennän kaulalle > nappaan ottaharjasta kiinni > epu pysähtyy ja mää kapuun selkään. Julle, Hansu ja epun omistaja kattoo monttu auki ja mää jatkan lopputunnin ravissa..

päädyttiin siihen tulokseen että tuo ei oo hyvä, mutta nyt kun ajattelen niin sitä ratsastamalla siitä saattas saahakki ihan kivan ponin ! :3 mutta siis ponillahan oli kauheen huono kuntoo ku jo 15minuutin ravailun jälkeen se oli hiestä ihan märkä :d

♥: Emu

2 kommenttia:

  1. heii millä tallilla toi on? :) Näytti tosi mukavalta heposelta

    VastaaPoista
  2. en tiiä mikä talli se oli mutta pakko sanoa, että poni oli kyllä kiva mutta sew oli tosi arvaamaton ratsastaa ja kjunto oli tosihuono, ei tunnustanut laukkapohkeita ja perse vaan lens koko ajan ... :d ja aika vanhaki oli jo ku 17vuotta..

    VastaaPoista