noniin eli kävin nyt pitkästä aikaa aaltokankaalla ratsastamasssa menin ruutilla ja meillä oli pohkeenväistöä (:
ruuti oli tosi ärsyttävä hoitaa ku pukki koko ajan päällä oven auki :s mut sit muuten se oli tosi kiva ! (:
tunnin alussa otettiin ravia ja ympyröitä paljon molempiin suuntiin, sitte otettiin laukkaa ja tehtiiin päätyihin laukkaympyrät ja ruutilla ei menny oikeen sisäpohje läpi ja tuntu et se kaatuu mun sisäpohkeen päälle kokoajan.. sit se veti jonku oman pukkirodeo homman ympyrällä ku elli tuli vissiin vähä liian lähelle :d mut ei se tuntunu missään ku ne oli niin pieniä.
sit aloitettiin ite pohkeenväistö mentiin eka oikeaankierrokseen käynnissä ja ruuti oli vähän hassu :3 ei menny pohkeetläpi oikeen ja ku se oli niin reipas en sitä raippaa käyttäny vaan käytin vaan pohjetta. sit otettiin ravissa ja se meni hyvin ! (: mut ku vaihettiin suunta niin mentiin käynnissä taas ja ruuti meni ihan solmuun :d mut sit pienellä työstöllä se alko menee hyvin (: loppuvaiheissa aloin käyttään raippaa vähä pohkeentaakse, ja se meni paremmin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti