lauantai 20. huhtikuuta 2013

nanalla koulua (:

ää eipä oo mittää kerrotavaa muutaku menin koulua, menin koulua ja menin koulua. eli huomiseksi siirty pitkä maastolenkki ! (: mut nana säikähteli muka kokoajan jottai :'D

huomenna meen kokeillee yhtä pikkushettistä tai meen niinku läpiratsastaa sen ku seon alkanu temppuilla sille sen nuorelle ratsastajalle :D

sndrasta pari söpöilykuvaa ;3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti