ää eipä oo mittää kerrotavaa muutaku menin koulua, menin koulua ja menin koulua. eli huomiseksi siirty pitkä maastolenkki ! (: mut nana säikähteli muka kokoajan jottai :'D
huomenna meen kokeillee yhtä pikkushettistä tai meen niinku läpiratsastaa sen ku seon alkanu temppuilla sille sen nuorelle ratsastajalle :D
sndrasta pari söpöilykuvaa ;3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti