tiistai 30. huhtikuuta 2013

hyvää vappua ! (:

 oltiinpa lauantaina mg keikalla zeppeliinissä ja mukana oli veerat, nina, piitu, jade, jere, anni ja roope (:




"ja näkemiin"



ei saatu miklun kans kuvaa mut saatiin sen kaverin kans (:


aww piitu :3

 lauantaina irtohypytettiin illasta nanaa (:


ja sit sunnuntaina menin nanalla ilman satulaa (: ja se meni toi nätisti
vaik oli nivelet, ei juossu alta pois ees !









HYVÄÄ VAPPUA ! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti