"ja näkemiin"
ei saatu miklun kans kuvaa mut saatiin sen kaverin kans (:
aww piitu :3
lauantaina irtohypytettiin illasta nanaa (:
ja sit sunnuntaina menin nanalla ilman satulaa (: ja se meni toi nätisti
vaik oli nivelet, ei juossu alta pois ees !
HYVÄÄ VAPPUA ! (:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti