uh tänään me vihdoin päästiin uuteen talliin !! pois virpitalleilta voi tätä ilonpäivää omatalli jossa nana on (: siiis hannan oma mutta :D
noniin eli siis mentiin joskus 4aikoihin tallille haettiin nana tarhasta ja siel jo pakattiin sen tavaroita laitettiin sille kuljetussuojat ja se meni ihan nätisti traikkuunki (: jaja vähä potki traikus ku ajoin äitin kaa nanan takana niin näky aina ku se potki :s sit saavuttiin tallille se oli aivan uskomattoman ihana paikka ! ♥ kaikki oli täydellistä ja nana tykkäs se heti hörähteli ja tutki isoa karsinaa (: sit ne lähti hakeen nanan tallikaverin jessen ja sen hakemisessa meni ku traikkuun oli vaikee saada poni.
mä ja julia jäätiin siivoomaan ja laittaan pellettejä jessen karsinaan. laiteltiin ja järjesteltiin nanan tavarat hyllyyn ja poni hörähteli koko ajan :3
sit jesse tuli ja nana hirnujahörisi ku pöliä ja oli ihan mielissään ja sit ku avokarsinat niin ne näkee toisesa siitä :3 ihanaa !
ponskit vietiin sit pihalle ja ne juoksi ihan mielissään siellä ku oli tilaa missä juosta vihdoin! virpitalleilla oli niin avuttoman pienet tarhat ...
no hansu vei sit meijät kotiin ja nana on onnellinen ♥ lauantaina ponia kattoon :3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti