eli siiis täs oon tänää ollu tyärien kans :3 on ollu tosi kuuma ! :o ja huomenna tullee makia päivä :D
koulu alko tänään 9.00 koska ekaa uskonnon tuntia ei ollut :3 katottiin sit ruotsin tunti eemeliä ja matikantunti titaniciä ♥ fyken tunti meni sit stepuppia katellessa, ja siinä sit jade meni mielissään laittaa opettajan tuolille fairyä ku se oli pois luokasta (y) sit ku se tuli luokkaan se mielissään istu siihen ja housut oli ihan vihreet, ja ne housut oli vielä valkoset :D:D
sit se ope lähti sinne takahuoneeseen about 5minuutin päästä ja tuli sieltä semmonen pitkä takki päällä :D häipy luokasta ja ku se tuli takas sai jade huuot.. eiks oo opettajilta aika törkeetä haukkua alkavaksi huoraksi ? :s
hohhoijaa :d mulla pitäs parantaa vähä koulussa :D olin saanu 21 läksyt tekemättä merkintäää xdd ja sit surunaamja oli vaan 1 :) ja näitänäitä hymynaamoja oli 35 ! hyvä mä ;)
annoitko sydämmesi, vaiko sen vaan varasti ?
se jää sun uniin, et saa sitä mielestäs
heräät aamulla, toivot olevan vieressäs
pommitat viesteil, hymyilet ku takas saat
tiedät et sil on toinen, silti haluut rakastaa.
alan nyt sit laitteleen kuvia iha muutenki mun elämästä, kavereista ja muuta :3
♥: Emu






Ei kommentteja:
Lähetä kommentti