käytiin tosiaan kattomassa mama ja oli tosi hyvä ! (: maybe 4/5 !
veeran synttäreillä oli iha sika kivaa ! (:
kävin tnään (la) ratsastamassa maastossa nanalla ! ja nana meni nätisti baanattiin siinä pellolla vähä jja huomenna videopostausta !
täs on ollu pari päivää nyt niin kuuma et ollaan oltuvälitunnit pihalla ja muutenki pihalla ottamassa
aurinkoa ! (: vihdoin lämpöö !
♪♫ ~
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti