lauantai 18. toukokuuta 2013

huhhuh mikä vklp !

oivoi ! mites tää nyt tälleen etten oo postaillu ? :D mut joo oon täs nyt katellu noita maastoja ja ne on aivan ihanat ! ♥ laittelen nyt kuvia tästä lähipäiviltä ! (:







käytiin tosiaan kattomassa mama ja oli tosi hyvä ! (: maybe 4/5 !






 veeran synttäreillä oli iha sika kivaa ! (:






kävin tnään (la) ratsastamassa maastossa nanalla ! ja nana meni nätisti baanattiin siinä pellolla vähä jja huomenna videopostausta !


täs on ollu pari päivää nyt niin kuuma et ollaan oltuvälitunnit pihalla ja muutenki pihalla ottamassa
aurinkoa ! (: vihdoin lämpöö !




















♪♫ ~  Timi Lexikon - Perhosefekti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti