huhhuh, on nyt jääny pois näitä postauksi, adan mukaan putki on mennyt poikki :(
mut tuskimpa teitä haittaa et kirjotan lifestyliäki ? mut joo, lupauduttiin tyärien kans sit juontamaan kevätjuhlaa ja meiät on vapautettu tänne tietokoneluokkaan suunnittelemaan sitä juontoa :D
![]() |
| ootan niin innolla tuota hommaa ! :3 |
meijän juonnot menee kuitenki päi persettä xd





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti