keskiviikko 29. toukokuuta 2013

everyday i feel this pain

huhhuh, on nyt jääny pois näitä postauksi, adan mukaan putki on mennyt poikki :( 
mut tuskimpa teitä haittaa et kirjotan lifestyliäki ? mut joo, lupauduttiin tyärien kans sit juontamaan kevätjuhlaa ja meiät on vapautettu tänne tietokoneluokkaan suunnittelemaan sitä juontoa :D

ootan niin innolla tuota hommaa ! :3



meijän juonnot menee kuitenki päi persettä xd




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti