ella tuli mun kans tallille ja meil oli iha sikakivaa ! (:
menin aluksi kentällä vähän aikaa ja menin kerran He B radan (:
| poni ja lähdöt :3 |
| ellaki pääs vähä kokeileen tuota ponia ! |
nana oli hyvällä päällä tein sit vvielä pumeilla lisäysja pienennys tehtäviä, aluksi väli oli 6 laukkaa ja sit sain pienennettyä 8 ja lisättyä 4 c:
nana sit innostu lisäysten jälkeisen puomin jälkeen veteleen pukkisarjaa mut mitäspienistä ku kyydissä pysyin ! :D
käytiin sit vielä laukkaa vähä maastossa :3
![]() |
| ♥ en tarvi muuta, en taivaalt kuuta ! |
joo no sit loppuun menin vielä kentällä päittillä :3



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti