lauantai 1. kesäkuuta 2013

ellan kaa päättäripardit !

ella tuli mun kans tallille ja meil oli iha sikakivaa ! (:
menin aluksi kentällä vähän aikaa ja menin kerran He B radan (:


poni ja lähdöt :3


ellaki pääs vähä kokeileen tuota ponia !
nana oli hyvällä päällä tein  sit vvielä pumeilla lisäysja pienennys tehtäviä, aluksi väli oli 6 laukkaa ja sit sain pienennettyä 8 ja lisättyä 4 c: 
nana sit innostu lisäysten jälkeisen puomin jälkeen veteleen pukkisarjaa mut mitäspienistä ku kyydissä pysyin ! :D
käytiin sit vielä laukkaa vähä maastossa :3

♥ en tarvi muuta, en taivaalt kuuta !

joo no sit loppuun menin vielä kentällä päittillä :3

ja olin aika prorider ;)

huhhuh onneks koulu loppu ♥


















juontajatytöt ♥





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti