perjantai 21. kesäkuuta 2013

juhannuksiia !

no en oo nyt kirjotellu itkään aikaa ja niiin :D sori paljo !!

Keskiviikko
menin keksiviikkona tunnilla ja meillä oli esteitä, menin ruutilla ja aattelin että tunista tulisyhtä helvettiä ko viimeksi kusi vähä :D mut joo ella laitto ruutin mulle valmiiksi ja toi kentälle ja autto jalustimissa yms :3


eli meijän tehtävä oli semmonen että eka mentiin sieltä lyhyensivun keskeltä keskihalkaisijalle ja mentiin puomit ja piti pysäyttää ja sama laukassa sitte ja koko ajan nous este :D
 mun istunta on kussu nyt pahasti ja tarvin istuntakurssin :D
komia poni ♥

 siinä sit tuli molemmille puolile kaartu esteet ja väliin tuli 6 laukkaa mut mää ja ruuti tultiin 7 koska otin liikaa kiinni :d



 





 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti