no en oo nyt kirjotellu itkään aikaa ja niiin :D sori paljo !!
Keskiviikko
menin keksiviikkona tunnilla ja meillä oli esteitä, menin ruutilla ja aattelin että tunista tulisyhtä helvettiä ko viimeksi kusi vähä :D mut joo ella laitto ruutin mulle valmiiksi ja toi kentälle ja autto jalustimissa yms :3
eli meijän tehtävä oli semmonen että eka mentiin sieltä lyhyensivun keskeltä keskihalkaisijalle ja mentiin puomit ja piti pysäyttää ja sama laukassa sitte ja koko ajan nous este :D
mun istunta on kussu nyt pahasti ja tarvin istuntakurssin :D
| komia poni ♥ |
siinä sit tuli molemmille puolile kaartu esteet ja väliin tuli 6 laukkaa mut mää ja ruuti tultiin 7 koska otin liikaa kiinni :d
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti