maanantai 10. kesäkuuta 2013

yötä tallilla taas :3 & epäonnistuneet estereenit !

joo elikkäs oltiin la-su välinen yö tallilla ja oli tosi kivaa (:
lauantaina hyppäsin nanalla ja sunnuntaina menin maastoon.
 täs on sit meijän kamat ! (: meitä oli siis neljä ihmistä tallilla ja toi on aika vähän tvaraa verrattuna mitä yleensä on XD
 täs on sit meijän ruuat ja ne riitti tällä kertaa !
me laitettiin sit tää teltta katokseen (:

 poni on alkanu menee taas nätisti laukkaa ;) ei rynni eikä mitään !

 estereenihän meni päi pyllyä :D tuli kieltoja ja poni oli villinä :c mut niiin aluksi reenasin iha pikkukavaletilla ja sit aloin menee lyhyensivun pikkupystyä, ekalla hypyllä pystylle tuli kielto ja tipahin suoraan esteen päälle silleen et pohje kolahti kunnolla puomiin ja jalka jäi jalustimeen .. 

no sit pääsin takasi selkään ja meil oli ongelmia sen pystyn kans, tuli lisää kieltoja ku nanalla meni itseluottmus varmaan ja itekki olin vähä arka ku just tipuin mut hyvin se lopussa meni ! (:
aloin menee sit mörköeteitä ja neki pelotti nanaa ja se kielsi niille :D mut lopuksi päästiin 'radalla' kaikkien yli ! ♥ olin tosi tyytyväinen poniin !



verkkaa (:
lopuksi otin pari estettä ilman satulaa (: että se tasapaino kehittyis !

tomorrow

aamusta menin sit mastoon ja siel oli oikeen kivaa (: tuli vaan pikku ongelmia semmosen sillan kans joka oli iha semmonen asvalttivaalee ja nanaa pelotti niin käänty kokoajan poispäi siitä sillasta :D

tos on se ongelmasilta :D



jep maasto meni hyvin ja oli kivaa ! (: 
lopuksi nana kävi juoksee kentällä jessen kans (:











mitäs tykkäsitte postauksesta ? ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti