alkuun poni ei ollu ihan hereillä ja piti komentaa ravissa eteenpäi kuten myös väistöissä piti auttaa paljo mut kyl se siitä sitte :)
laukassa nana meni hyvin mut omassa istunnassa oli hiomista ku jalat oli liian eessä :s mut kyl se siitä ku saan opettajan vaaan (: no laukattiin siinä ympyröillä ja otin pari vaihtoaki (: mentiin siinä iha normi laukan lisäilyjä ja pienennettiinki :) nana pelkäs taas yhtä kulmaa ihan sairaana ja pommpi jottai mut siitä päästiin ohi iha iisisti (:
loppuun poni ravas hienosti käyttäen takapäätäkin ja tuli ihania kuvia ku varusteet oli ihan liiloja :3:3 mapen huppari on ihana hei ;) oon aatellu et alan laittaa niitä tageja mun logiin :D
loppuun otettiin vielä tämmösii taiteellisia kuvia musta ja nanasta ku poni oli nättinä ja muutenki ku tarvitaan näitä ihkuja kuvia ku on kesä eikä olla virppareilla ennäää ! :D
ja sit mennään ensvklp tallille yötä ainaki minä ja ella ;)
ja tässä nää mun uuet hiukset vähä liian tummat ehkä mutta :D





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti