lauantai 29. kesäkuuta 2013

koulutuuppailuu (:

no tänään menin jullen kans tallille 10 aikaan ja äiti vei meijät. tallilla haettiin nana ja harjailtiin se nakattiin liilaa kampetta päälle (: menin sit kuminauhoilla ja poni meni nätisti viime kerta nimittäin kuminauhoilla ei menny ihan putkeen .... niiin nyt poni meni nätisti ja oli kivaa (: vähä innostu siitä lopusta menemään lujaa jullella eikä pysyny ravissa :D




alkuun poni ei ollu ihan hereillä ja piti komentaa ravissa eteenpäi kuten myös väistöissä piti auttaa paljo mut kyl se siitä sitte :)


laukassa nana meni hyvin mut omassa istunnassa oli hiomista ku jalat oli liian eessä :s mut kyl se siitä ku saan opettajan vaaan (:  no laukattiin siinä ympyröillä ja otin pari vaihtoaki (: mentiin siinä iha normi laukan lisäilyjä ja pienennettiinki :) nana pelkäs taas yhtä kulmaa ihan sairaana ja pommpi jottai mut siitä päästiin ohi iha iisisti (:


loppuun poni ravas hienosti käyttäen takapäätäkin ja tuli ihania kuvia ku varusteet oli ihan liiloja :3:3 mapen huppari on ihana hei ;) oon aatellu et alan laittaa niitä tageja mun logiin :D 


loppuun otettiin vielä tämmösii taiteellisia kuvia musta ja nanasta ku poni oli nättinä ja muutenki ku tarvitaan näitä ihkuja kuvia ku on kesä eikä olla virppareilla ennäää ! :D

ja sit mennään ensvklp tallille yötä ainaki minä ja ella ;)

ja tässä nää mun uuet hiukset vähä liian tummat ehkä mutta :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti