keskiviikko 27. helmikuuta 2013

#11 ~ ehdin jo luulla, että kaikki olisi ohi ..

hmmm miten tän nyt alottais ...
 aikasemmin päivällä sain tietää että nanan omistaja muuttaa uuteen taloon
 ja tontilla on sitten talli niin nana ei tarvisi enää liikuttajaa ..
siinä sitte päivän iha masiksena vedin vaikka oliha mulla
 kivaa kavereitten kaa mut silti .. :c
vähä aikaa sitte meni ja äiti sitte illalla soitti mulle ja sano et
 hanna oli kysyny haluunko jatkaa nanan hoitajana ja määhä 
olin iha mielissään ja innoissaan ja tietenki halusin jatkaa ♥ 
nyt mun ja nanan tarina ei pääty vielä tähän vaan 
toivottavasti jatkuis ainakin kesään asti ja vielä eteenpäin ! ♥

se tunne ku poni on iha huurunen :3

noaaw :3



ehkä onnistunein kuva meistä :3


aika ihq ku videosta pysäytyskuva mut pelloltaki jottai ;)


maanantai 25. helmikuuta 2013

#10 ;) tavotteita

oon miettiny tässä mitä haluun ponin kaa saavuttaa ja mitä oon saavuttanu ! (:

haluun saavuttaa ~
- itellä etukeno pois !
- rennompi käsi ja jalat (:
- poni kulkis paremmin peräänannossa (:
- propleematon maasto !
- yhteistyö sujuisi paremmin

saavutettu ~
- uskaltautunut pellolle laukkaamaan
- kulkee jo jonkunverran peräänannossa (:
- oon oppinu menee pitkillä jalustimilla :3
- luottosuhde ♥

#9 puskaratsastaja ;)

argh hoksaa etten oo taas kirjotellu mut nyt kirjotan c:
oon nyt puskaillu tosi paljo nanalla semmosii iha rentoja maastoja kaverin kaa, yleensä se kaveri on ollu tuuli (: tutustellaan nanan kaa vasta noihin maastoihin ne on tosi mukavat ! :) ollaan löyetty semmonen polku ja mää käyn siellä aina laukkaamassa lujaa ! :3 nana on maastossa tosi rauhallinen nykyään (:

viimeksi käytiin ratsastusreitillä ja siellä tuli rabureita aika paljo :d mut ei nana ees ollu kummissaan niistä niin alan käyymään nyt yksinki maastoilemassa (: koitan saaha tänään vielä kuvia tänne jos tuuli jaksaa laittaa faceen ne ! ;)