hmmm miten tän nyt alottais ...
aikasemmin päivällä sain tietää että nanan omistaja muuttaa uuteen taloon
ja tontilla on sitten talli niin nana ei tarvisi enää liikuttajaa ..
siinä sitte päivän iha masiksena vedin vaikka oliha mulla
kivaa kavereitten kaa mut silti .. :c
vähä aikaa sitte meni ja äiti sitte illalla soitti mulle ja sano et
hanna oli kysyny haluunko jatkaa nanan hoitajana ja määhä
olin iha mielissään ja innoissaan ja tietenki halusin jatkaa ♥
nyt mun ja nanan tarina ei pääty vielä tähän vaan