keskiviikko 27. helmikuuta 2013

#11 ~ ehdin jo luulla, että kaikki olisi ohi ..

hmmm miten tän nyt alottais ...
 aikasemmin päivällä sain tietää että nanan omistaja muuttaa uuteen taloon
 ja tontilla on sitten talli niin nana ei tarvisi enää liikuttajaa ..
siinä sitte päivän iha masiksena vedin vaikka oliha mulla
 kivaa kavereitten kaa mut silti .. :c
vähä aikaa sitte meni ja äiti sitte illalla soitti mulle ja sano et
 hanna oli kysyny haluunko jatkaa nanan hoitajana ja määhä 
olin iha mielissään ja innoissaan ja tietenki halusin jatkaa ♥ 
nyt mun ja nanan tarina ei pääty vielä tähän vaan 
toivottavasti jatkuis ainakin kesään asti ja vielä eteenpäin ! ♥

se tunne ku poni on iha huurunen :3

noaaw :3



ehkä onnistunein kuva meistä :3


aika ihq ku videosta pysäytyskuva mut pelloltaki jottai ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti