eli menin taas yksin tallille ja pakkasta oli - 30astetta :d en menny ku ihan rentoo ettei hikeenny c:
aluksi oli tarkotus mennä maastoon mutta sitte ko pakkanen ja kaveri ei halunnu tulla mukkaa :D
no menin aika varustepainotteisena :DD oli liila satulahuopa (menin siis vaan satulahuovalla) ja liilat pintelit (; oli oikeen mukavaa ja nana meni nätisti en menny ku vaan käyntiä ja ravia (: lopuksi sitte annoin namuja ja kaikkee kivaa hepalle (:
sori taas kuvaton postaus ): mut seuraavassa tulee kuvia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
torstai 27. joulukuuta 2012
sunnuntai 9. joulukuuta 2012
nanalla ilman satullaa (:
Eli menin keskiviikkona nanan luo ihan yksin ilman ketäään ); mut laatuaikaa ponin kaa (;;(;(;(; ♥
hain tarhasta laitoin ruuat yms ja aloin harjaamaan käytävällä se oli siinä irti ja nuuski toistaheppaa koko ajan sit laitoin sen kii (:
menin ratsastamaan, menin ilman satulaa ja nana meni tosi kivasti (: se oli rauhallinen ei liian reipas eikä mitään (: juu kuvia ei oo koska ei ollu kuvaaajaaa mukana :D
hain tarhasta laitoin ruuat yms ja aloin harjaamaan käytävällä se oli siinä irti ja nuuski toistaheppaa koko ajan sit laitoin sen kii (:
menin ratsastamaan, menin ilman satulaa ja nana meni tosi kivasti (: se oli rauhallinen ei liian reipas eikä mitään (: juu kuvia ei oo koska ei ollu kuvaaajaaa mukana :D
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)