sunnuntai 9. joulukuuta 2012

nanalla ilman satullaa (:

Eli menin keskiviikkona nanan luo ihan yksin ilman ketäään ); mut laatuaikaa ponin kaa (;;(;(;(; ♥
hain tarhasta laitoin ruuat yms ja aloin harjaamaan käytävällä se oli siinä irti ja nuuski toistaheppaa koko ajan sit laitoin sen kii (:
menin ratsastamaan, menin ilman satulaa ja nana meni tosi kivasti (: se oli rauhallinen ei liian reipas eikä mitään (:  juu kuvia ei oo koska ei ollu kuvaaajaaa mukana :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti