torstai 12. syyskuuta 2013

nooran kans tallilla (:

no laittelen tähän vähän kuvia ku en oikee muista mitä tehtii niin aan plogiiaki päivitettyä (:






kävästiin sit nooran kans maastossa vielä (:

sunnuntai 1. syyskuuta 2013

1.9 taas tallilla

mentiin venlan kans tallille joskus 12 aikaan ja ennen sitä käytiin siwassa ja ostettiin karkkia,pullaa ja kokista :D sit eka mentiin nanalla mun maha oli niin kipeee etten voinu mennnä iiin venla meni sen jälkeen ku olin verkanu vähä :D nana sikky jottai pelikaanilintua kokoajan ja se oli aika rasittavaa :D

venlalla ja nanalla meni hyvin venla otti laukka ja ravi ympyröitä ja vähän laukanvaihtoja :) lopuksi mulla oli niin hyvä olo et menin selkään ja vetiin rentoaa työskentelyä (:





jooo poni meni hienosti (: sit otettiin nana sisälle ja alettiin laitella samalla aapelia ja apsu ei oikein osannu käyttäytyä :D noh poni saatiin hienoksi ja lähettiin senki kans reenaan (:



SIIIIS IIIK OIKEESTI, toi poni oppii niin nopeeta noi temput että uh :3 tosta ois vielä tarkotus opettaa jalan nosto, makuulle meno, istuminen, korokkeelle nousu ymsyms (:


sit siivoiltiin karsinat ja laitettiin heinät ja  ruuat ! (: