Ainuat onnituneet kuvat ovat käynnistä. Nyt kun pääsi menemään pitkästä aikaa isomalla hevosella huomasi että istunta oikeasti huononee poneilla.
Tässä vielä pari epäonnistunutta laukkakuvaa. Vikke oli tosi kiva ratsastaa mutta oli hieman sisäpohjetta vastaan kokoajan ja laukassa tuntui että kaatu sisälle mutta hyvin meni loppujenlopuksi.
| anteeksi istunta. |
Ponilla oli kokoajan vauhtia!
Vielä viime kerralta kun aapelilla ratsastin niin kuvia.
| ♥ |
| iuh miltä näytän tuolla |
| Rakkaus <3 |
