taas tämmönen lifestylepostaus, elikkä kestäkää murut :*
tosiaan tänään oon ollu kotona enkä oo oikeestaa tehny mitään noh ada tuli sit meille ja päätettiin leikellä hiuksia :d noh aluksi leikattiin mun hiukset niistä lähti ehkä 2cm mut sit halusin jotai radikaalii ja niistä lähti 20cm eli ne on nyt aika lyhyet :D
pitäs ehkä lukee huomiseesn ekun kokeeseenki, en vaa ymmärrä siitä mitään :D nytki koulunkäynti on alkanu sujuu paljo paremmin ku matikka esimerkiksi on alkanu menee sairaan hyvin ja opettajatki sanoo sitä nii kai se on totta ? :D ennen tuli 5 tai 6 nyt sitte 8 ja 9 luokkaa joten pieni nousu siinä on tullu mua ei enää oikeestaa kiinnosta niin paljo sosiaalinen elämä ku oon kääntyny koulun puolelle ja kodin joka on tosi mahtavaa et jaksan panostaa perheeseen ja kouluun :)
baronin kaa on nyt hetki taukoa noh ainaki tää viikko ku sillä on revitty hammas ja se on rokotettu niiin sen pittää saaha levätä ja nanaki noh sillä on nyt vähä peffasta mennä ku ei oo tilsakumeja niin meinataan kokoajan lentää :D
~
Kaverit hei, mä oon tosi pahoillani,
oon vaa väsyny, enkä pysy jaloillani.
Pienityttö seisoo keskel helvetin liekkei,
uuvuksissa koittaa saada ittensä pois sielt.
Koittanu pitkää hymyillä, vaik vaa sattuu,
koittanu seistä vahvan, vaik kaikki kaatuu.
Ajauduin kaiken pahuuden keskukseen,
tää kaikki sit johtikin mut masennukseen.
Oon voimaton, oon heikko, en jaksa enää,
mikään ei kiinnosta, mikää ei saa hymyilemää.
Tää sattuu, eikä valoa näy missää,
oon kahlittu, köydet käsissäni kiristää.
En syytä teitä, mutta mä oon nyt hajalla,
miettikää ees vähä, mutta en sano pahalla.
~
♥: emu