perjantai 29. marraskuuta 2013

wowjeswow !

fiilikset on nyt katossa :)
7 päivää ja mennään sinne tallille yötä :) jeij mitäköhän tästäki tulee ? ;)
nyt on sit jesse saanu hoitajan elikkä noora tytsyli alkaa hoitaa sitä ja huomenna käy koeratsii :) toivottavasti kelpaa stiinalle :) noh kyllä uskon et kelpaa!

tänään käytiin sit ratsastelee nana ellan kaa ja hyvin meni, ellaki pääs 2vuoteen ratsastaa ja meni iha itsenäisesti käyntiä ja ravia ja tytsyllä meni hyvin :) aapeliki oli niin eloisalla tuulella et huhhuh eka piehtaroimaan > pukittelemaan ja samaa jatku joku 4-5 kertaa :D höperö poni :3 

koitan huomiseksi saaha kuvia ku mennään valosalla ratsastaa niin toivottavastio tulee hyviä :)
laittelen nyt jessestä sit jottai vanhoja kuvia tän kunniaksi :)

aamu





hienoponi :)

maanantai 25. marraskuuta 2013

winter, winter, winter ♥

omfg.
jes lumet maassa ja tämä kuumeinen neiti lähti heti aamusta kuvailee profiilikuvaa itellesä pihalle (y) noh kylhä sieltä kuvia tuli oiken monta ja niistä moni kelpas mut noora sit päätti mikä tulee :)


jooo noh täs on ihana olo ku talvi on ja lumet maassa, veikkaan et nää on nyt pysyvät lumet ku niin kauan jo pysyny maassa :) toisaalta on kiva et ei oo kovin kylmä vaik aina ku lähen ihalle nii heti iha kalikkana :D noh ehkä puen vielä vähän enemmän päälle :)


ja sit viimesenä tuli se lopullinen kuva josta ite tykkäsin eniten ja jonka laitoin sit fb prf kuvaksi ku se oli kaikista se parhain kuva joka onnistui parhaiten :) 

siinä se sit :)

enää 11 päivää siihen talliyö hommaa ♥

lauantai 23. marraskuuta 2013

kuvaukset ;)

siitä on kyl jo aikaa ku ne kuvaukset oli mut tässä on sit joitai niitä kuvia mitä
sieltä kuvauksista tuli :) pahoittelen kuvien laatua koska ella > fb > emu > picmonkey >blogi
elikkä jooo ne on kans tosi tummia mut ei voi mtn :s

tyhmä poni <3
 jooo elikkä teen aina sillee et ratsin  nanan ja aapeli saa tulla perässä niin sit aapeli vähä innostu xd se veti kunnon pukkisarjaa aina nanan perässä ja nanaki sit välillä innostu mut sain nanan pidettyy kurissa kuitenki :)


 tää on jotenki ihana kuva ku nuo valoistukset ja nanaki on nättinä :3

kesä                                     syksy

torstai 14. marraskuuta 2013

jos mä lähden, huomaako kukaan ?

taas tämmönen lifestylepostaus, elikkä kestäkää murut :* 
tosiaan tänään oon ollu kotona enkä oo oikeestaa tehny mitään noh ada tuli sit meille ja päätettiin leikellä hiuksia :d noh aluksi leikattiin mun hiukset niistä lähti ehkä 2cm mut sit halusin jotai radikaalii ja niistä lähti 20cm eli ne on nyt aika lyhyet :D 

pitäs ehkä lukee huomiseesn ekun kokeeseenki, en vaa ymmärrä siitä mitään :D nytki koulunkäynti on alkanu sujuu paljo paremmin ku matikka esimerkiksi on alkanu menee sairaan hyvin ja opettajatki sanoo sitä nii kai se on totta ? :D ennen tuli 5 tai 6 nyt sitte 8 ja 9 luokkaa joten pieni nousu siinä on tullu mua ei enää oikeestaa kiinnosta niin paljo sosiaalinen elämä ku oon kääntyny koulun puolelle ja kodin joka on tosi mahtavaa et jaksan panostaa perheeseen ja kouluun :) 

baronin kaa on nyt hetki taukoa noh ainaki tää viikko ku sillä on revitty hammas ja se on rokotettu niiin sen pittää saaha levätä ja nanaki noh sillä on nyt vähä peffasta mennä ku ei oo tilsakumeja niin meinataan kokoajan lentää :D

~
Kaverit hei, mä oon tosi pahoillani,
oon vaa väsyny, enkä pysy jaloillani.
Pienityttö seisoo keskel helvetin liekkei,
uuvuksissa koittaa saada ittensä pois sielt.
Koittanu pitkää hymyillä, vaik vaa sattuu,
koittanu seistä vahvan, vaik kaikki kaatuu.
Ajauduin kaiken pahuuden keskukseen,
tää kaikki sit johtikin mut masennukseen.
Oon voimaton, oon heikko, en jaksa enää,
mikään ei kiinnosta, mikää ei saa hymyilemää.
Tää sattuu, eikä valoa näy missää,
oon kahlittu, köydet käsissäni kiristää.
En syytä teitä, mutta mä oon nyt hajalla,
miettikää ees vähä, mutta en sano pahalla.
~

♥: emu

tiistai 5. marraskuuta 2013

uus ulkoasu ! :)



kuten osa varmaan nyt hoksas niin koko ulkoasu on päivitetty ja kiitokset siitä kuuluu Sirille joten sille vaan baneritilauksia ! aluksihan ulkoasusta piti tulla talvinen, sininen ja sillee mut nyt ku kokeilin niin sininen ei oikee sopinu tuohon niin laitoin sit tommosen vivoletin joka sopii nansullekki :3

tälle viikolle on paljo suunnitelmia huomenna baronille, torstaina nanalla, perjantaina baronille ja sunnuntaina baronille suunnitellaan viel marian (baronin toinen vuokraaja) semmonen viikko suunnitelma varmaan yhtenä päivänä hyppäystä ja yhtenä koulua ja yhtenä ööäöäöää varmaan maastakäsin työskentelyä ja sit tämmöstä ilmansatulaa paskaa :D nansulla vois sit jottai kunnon kouluvääntöä tai sit iha vaa hölkyttelyy ilman satulaa, riippuu aivan keleistä ! Paapella vois sit kokeilla iha tämmöstä juoksutusta ku se ei liinas mee enää oikei hyvi :d mut toisaalta paapella vois kokeilla iha vaa maastakäsin juttuja :)

just tossa hannan kaa juttelin ku kuukauen päästä mennään talonvaheiksi varmaan kahen mun kaverin kaa :) ja sillo on jo Väinöki tullu jote talli täynnä heppoja ! jeejee :3

Aateltiin tyttöin kans siihe vklp vääntää joku vähä pitempi maasto mut ei ookku yks hevonen jolla voi ratsastaa ja aapeli nii pittää kattoa mite tehää mut sillo lähettäs ponskien kans kunno varusteratsastajina liikkeelle ku nansulle kaikki liilaa ja paapelle kaikki viininpunasta ku se sopii paapelle tosi hyvin :D oon muute huomannu et oon alkanu sanoo aapelia paapeksi ku se on lyhyt ja helppo sanoa, hah :D


voi että tulee kesää ikävä ku kattoo näitä kuvia :3 <3


mut ku kattoo niin kyl nana on muuttunu paljo virppari ajoista ! :)
ja sori nyt tuli vähä tämmöne asiaton postaus mut huomenna lisäääääää ! :)

♥: Emu

maanantai 4. marraskuuta 2013

paapenan

eilen oltiin adan ja ainon kaa tallilla ponit oli niin nätisti ja meni sika hyvin oon niin ilonen  nyt ! (:

 tähä postaukseen laitan vanhojaki kuvia ku niitä on kertyny enkä oo niitä laitellu blogiin :)



 pomppuponi :)



 jessestäki on tullu nyt eloisampi vaan siitä on tullu vähä vaarallinen ... nanaki on nyt siirretty eri tarhaan kuu ei se ennää jessenkää kans voi olla...

 lillasys <3
 nää kuvat on sit tältä päivältä :)