sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

30.3 myday (:

Lauantai


Sunnuntai
tänään menin 10 talllille ja suvi piti mulle sit tunnin nanalla (: 
rääkkäsi minut täysin ja nyt paikat kipiänä mut nana rentoutu laukassa
tosi paljo ja alko kaaristaa kaulaa ja käyttää jalkoja kunnolla ! (: 
seuraavalla kerralla ku  meen nanalle niin siivoon sen koko satulahuoneen
ja siitäki postausta sitten ! (: samalla siinä vois esitellä ne sen ponskin
varusteet ku kaivelen ne esille (:

noniin !
4 viikkoa enään niin nana muuttaa uuteen hienoon talliin bianca ponin
kanssa ! (: ollaan siis löyetty sille kaveri, bianca on noin 100cm kokoinen shettis 
nanan kanssa samanikäinen (: ruskea eloisa luonne jolla voi hypätä 
pientä ja ajaa, eli nanalle juuri hyvä kaveri ♥
oi oon itestäni ylpee ku jaksoin tehä ton videopostauksen ;oo
en oo ennen jaksanu ees siirtää niin videopostauksen
matskuja koneelle mutta nyt sain tän tänne ja saatte olla tyytyväisiä
vaivalla tein mutta kommenttia ja palautetta hei ! (:

lauantai 30. maaliskuuta 2013

#16 laukan vaihtoja (:

Mentiin venlan kans aamula 9 talille ja tehtiin videoostaus jnka latan myöhemin tänne sitten
mutta nyt kuvia !
















keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

#15 lujaa maastossa ;)

no kävinpä eilen nanalla hyöriin taas ja menin kunnon kouluväännön vaihtelin laukkoja yms tälleen ja poni meni kiltisti (:
sen jälkeen lähin pyöriin maastoon ja menin lujaa pari kertaa ja nanahan innostu siitä vähä liikaa ja ei suostunu menee ravia tai käyntiä... mut kyl se sitr rauhottu (: lopuksi otin maastakäsin harjottelua ja poni peruutti perässä ja nostaa kavion ku nostan ite jalan :3
no nana on parhain ja pitäs alkaa ettiin se talliponikaveri sille ! hurry up !

perjantai 8. maaliskuuta 2013

kysymyspostaus infoa !

tähän ne kysymykset kommenttina ! (: 
 tässä joillekkin mainostin facessa kysymyspostausta niin laittakaas tähän ne kysymykset (: