no kävinpä eilen nanalla hyöriin taas ja menin kunnon kouluväännön vaihtelin laukkoja yms tälleen ja poni meni kiltisti (:
sen jälkeen lähin pyöriin maastoon ja menin lujaa pari kertaa ja nanahan innostu siitä vähä liikaa ja ei suostunu menee ravia tai käyntiä... mut kyl se sitr rauhottu (: lopuksi otin maastakäsin harjottelua ja poni peruutti perässä ja nostaa kavion ku nostan ite jalan :3
no nana on parhain ja pitäs alkaa ettiin se talliponikaveri sille ! hurry up !
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti