Lauantai
Sunnuntai
tänään menin 10 talllille ja suvi piti mulle sit tunnin nanalla (:
rääkkäsi minut täysin ja nyt paikat kipiänä mut nana rentoutu laukassa
tosi paljo ja alko kaaristaa kaulaa ja käyttää jalkoja kunnolla ! (:
seuraavalla kerralla ku meen nanalle niin siivoon sen koko satulahuoneen
ja siitäki postausta sitten ! (: samalla siinä vois esitellä ne sen ponskin
varusteet ku kaivelen ne esille (:
noniin !
4 viikkoa enään niin nana muuttaa uuteen hienoon talliin bianca ponin
kanssa ! (: ollaan siis löyetty sille kaveri, bianca on noin 100cm kokoinen shettis
nanan kanssa samanikäinen (: ruskea eloisa luonne jolla voi hypätä
pientä ja ajaa, eli nanalle juuri hyvä kaveri ♥
oi oon itestäni ylpee ku jaksoin tehä ton videopostauksen ;oo
en oo ennen jaksanu ees siirtää niin videopostauksen
matskuja koneelle mutta nyt sain tän tänne ja saatte olla tyytyväisiä
vaivalla tein mutta kommenttia ja palautetta hei ! (:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti