sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

30.3 myday (:

Lauantai


Sunnuntai
tänään menin 10 talllille ja suvi piti mulle sit tunnin nanalla (: 
rääkkäsi minut täysin ja nyt paikat kipiänä mut nana rentoutu laukassa
tosi paljo ja alko kaaristaa kaulaa ja käyttää jalkoja kunnolla ! (: 
seuraavalla kerralla ku  meen nanalle niin siivoon sen koko satulahuoneen
ja siitäki postausta sitten ! (: samalla siinä vois esitellä ne sen ponskin
varusteet ku kaivelen ne esille (:

noniin !
4 viikkoa enään niin nana muuttaa uuteen hienoon talliin bianca ponin
kanssa ! (: ollaan siis löyetty sille kaveri, bianca on noin 100cm kokoinen shettis 
nanan kanssa samanikäinen (: ruskea eloisa luonne jolla voi hypätä 
pientä ja ajaa, eli nanalle juuri hyvä kaveri ♥
oi oon itestäni ylpee ku jaksoin tehä ton videopostauksen ;oo
en oo ennen jaksanu ees siirtää niin videopostauksen
matskuja koneelle mutta nyt sain tän tänne ja saatte olla tyytyväisiä
vaivalla tein mutta kommenttia ja palautetta hei ! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti