keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

baronilla hyppäystä :)

heh
menin päivällä tallille ja siivottiin julian kans karsina sit siinä laitoin ruuat ja sit hain ponin, baron ei kertaakaan vetäny päätä nurmikkoon :o noh siinä laitettiin baron, se eka koitti muka pyöriä karsinassa mut lopetti ku huomas et ei se maha mulle mittää 8)

ku lähin kentälle tuli ongelmia ku baron ei liikkunu tallipihasta vaikka kuinka koitti saaha etteen päi niin eiku poni vaan peruutti sit julia otti ohat ja veti ponin perässä :D

kentällä baron oli l a i s k a varsinki ravissa mutku mentiin ekat puomit niin poni reipastu (: menin semmosta 50 cm ristikkoa eka ja julia aina nosti sit tulin sarjaa :) baron meni kivasti kokoajan ! vähän kaahattiin mutta mitäspienistä ;)










jospa kertosin vähä tästä kuvasta ettette saa väärää kuvaa :D eli olin menossa kohti silleen ettei askeleet oikeen sopinu ja baron pysähty suoraan esteelle ja menin kaulalle mut sit se hyppäski sen kunno kenguru loikalla ja hehe baroni pelasti ton hypyn ! (:







loppuverkat (:

maanantai 29. heinäkuuta 2013

vihdoin tärppäs, voi tätä onnen määrää ♥

JESJESJES ja vielä kerran JES !! nyt on nanatallille löytyny uus poni, kyseessä on orishettis joka on vasta kaksivuotias ja nimeltään ponikujan arman, aapeli (: siinä on sitte kouluttamista ratsuksi ensviikolla poni haetaan jostain kaukaa en oo varma missä se on mutta sieltä jostain se tulee (:

Aapeli sukupostissa (:




















Kuvat sukupostista.

keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

baronilla ja nanalla ♥

tiistaina menin taas tallile baronilla ratsasteleen ja menin tallille ehkä joskus 10 maissa (: siivoiltiin emmin kans karsina ja vietiin puruja sit haettiin baron ja harjailtin se :)

emmi meni ensin, emmi meni tosi hyvin ja baro laukkas ja ravas nätisti (: puolen maissa vaihettiin ja mää menin selkään. Baron tuntui tosi hassulta ku se oli semmonen iha erinlaine ku nana :D menin ympyrällä ravia ja laukkaa sit tein kans laukanvaihtoja :D

 koitin hioa mun istuntaa ite siinä mennessä ku suvi J. oli pitäny mulle sunnuntaina istuntatunnin (:


tässä menin sit kevyessä istunnassa että ei mul oikeesti oo tommosta etukenoo XD


jalat taakse ..

anteeks noi nyrkit

juu no oli ihan mahtava  poni ! (:

kuvasin sit kans elliä ku se hyppäs ! (:









 

sit hansu laitto viestiä et ratsastaa nana tiistaina noh menin sit nooran ja saran kans tallille ja mentiin ilman satulaa normi juttuja (: poni oli hieman laiska mutta aivan mahtava, rakastan ♥

maanantai 22. heinäkuuta 2013

vuokraponi testausta !

tänään kävin siis testaa yhtä baron ponia ! baron on sellainen pieni ruuna poni (: aluksi haettiin poni tarhasta ja vähän kateltiin paikkoja, baron oli tosi kiva hoitaessa vähän ehkä äksy mutta johtu siitä että olin uusi :D nakattiin varusteet päälle ja emmi meni pihalla selkään, siinä kentällä emmi alkuverkkas ja  laukkas vähä et nään mmillanen poni baron on :D sit emmi otti pari hyppyä.



sit mää menin selkään ja baron oli semmonen aika reipas sai sitä pidättää välillä mut se silti pysy käsissä ravi oli aika pomppunen mut poniravi :3 sit laukka oli semmonen ihana keinuheppa laukka ♥
sit tosiaan aloin menemään ponilla pieniä ristikoita :D
90cm :3







sit lopuksi kävelin pois kentältä ja otettiin pari kuvaa baron oli tosiaan iha sika kiva !!



vietiin ponia tarhaan ja ei annettu se syyä niii se nakks makuulteen syömään xd 










ja ponin omistaa emmi ♥

lauantai 20. heinäkuuta 2013

parempi vähän annettu kuin paljon luvattu.

tänään menin tallille merin kans ehkä joskus 12 aikaan siinä hoieltiin nana ja lähin ratsastaa, menin jumppaa innaria ja sit semmosta pikku pystyristikkoa :) nana meni iha superisti mut tuli meille pari kieltoki mut muuten loistoponi !





hyvin oli käsissä ;)

hyvin käsissä osa 2



60cm :3
käytiin sit maastossa kävelee ja tultiin tallille (:








jooo tiiän meri on aika ihq mutta ;) juups eipä me muuta, kuvailtiin sit loppuun heppoja ku ne riehu tarhassa ja siel sit kulu loppuilta (: