perjantai 5. heinäkuuta 2013

haaste osa 2

Päivä 1 ; Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.

Päivä 2 ; Ensimmäinen hevonen jolta putosin.

Päivä 3 ; Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen.

Päivä 4 ; Hevonen jota ikävöin eniten.

Päivä 5 ; Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.

Päivä 6 ; Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut.

Päivä 7 ; Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.

Päivä 8 ; Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.

Päivä 9 ; Ensimmäinen lempiponi.

Päivä 10 ; Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten.

Päivä 11 ; Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.

Päivä 12 ; Uusin hevostuttavuus.

Päivä 13 ; Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni.

Päivä 14 ; Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti.

Päivä 15 ; Hevonen jolta olen tippunut pahiten.

Päivä 16 ; Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.

Päivä 17 ; Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.

Päivä 18 ; Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.

Päivä 19 ; Vaikuttavin hevonen.

Päivä 20 ; Pienin hevonen jolla olen ratsastanut.

Päivä 21 ; Suurin hevonen jolla olen ratsastanut.

Päivä 22 ; Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut.

Päivä 23 ; Hevonen jonka haluaisin omaksi.

Päivä 24 ; Elämäni tärkein hevonen.

eka hevonen jolta oon tippunut on ehkä tikru joka veti äkkipysähdyksen seinälle laukasta ku se lähti vähän käsistä.. :d lensin käet eellä siten että ne vääntyivät ja nyrjähtivät niskat oli myös kipeet. en päässy ylös kunnolla mutta uskalsin silti laukata vielä !



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti