maanantai 29. heinäkuuta 2013

vihdoin tärppäs, voi tätä onnen määrää ♥

JESJESJES ja vielä kerran JES !! nyt on nanatallille löytyny uus poni, kyseessä on orishettis joka on vasta kaksivuotias ja nimeltään ponikujan arman, aapeli (: siinä on sitte kouluttamista ratsuksi ensviikolla poni haetaan jostain kaukaa en oo varma missä se on mutta sieltä jostain se tulee (:

Aapeli sukupostissa (:




















Kuvat sukupostista.

2 kommenttia:

  1. oijj ku sulone. sit siellä on laikkuponien ylivalta. (:

    katoin eka et toi on männikköstä se tomppa poni, onneks ei... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe :D lehmiä tallipiha täynnä :3 ja tuo on vissii kauhavalta lähtösin (:

      Poista