tänään menin tallille merin kans ehkä joskus 12 aikaan siinä hoieltiin nana ja lähin ratsastaa, menin jumppaa innaria ja sit semmosta pikku pystyristikkoa :) nana meni iha superisti mut tuli meille pari kieltoki mut muuten loistoponi !
 |
| hyvin oli käsissä ;) |
 |
| hyvin käsissä osa 2 |
 |
| 60cm :3 |
käytiin sit maastossa kävelee ja tultiin tallille (:
jooo tiiän meri on aika ihq mutta ;) juups eipä me muuta, kuvailtiin sit loppuun heppoja ku ne riehu tarhassa ja siel sit kulu loppuilta (:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti