lauantai 20. heinäkuuta 2013

parempi vähän annettu kuin paljon luvattu.

tänään menin tallille merin kans ehkä joskus 12 aikaan siinä hoieltiin nana ja lähin ratsastaa, menin jumppaa innaria ja sit semmosta pikku pystyristikkoa :) nana meni iha superisti mut tuli meille pari kieltoki mut muuten loistoponi !





hyvin oli käsissä ;)

hyvin käsissä osa 2



60cm :3
käytiin sit maastossa kävelee ja tultiin tallille (:








jooo tiiän meri on aika ihq mutta ;) juups eipä me muuta, kuvailtiin sit loppuun heppoja ku ne riehu tarhassa ja siel sit kulu loppuilta (:








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti