perjantai 19. heinäkuuta 2013

ei voi olla eksyksissä, jos ei kiinnosta mihin ollaan menossa.

joo eli tännään menin nanskille joskus ööööö 10 aikoihin ja kävin kävelee maastossa sit totanoin nana meni hyvin ja ravattiin me vähän mut se vaan kyttäili kaikkee :D joo no mut sit menin kentällä puomeja ja vauhtia oli :3 menin tosiaan kolmipaloilla niiin sai pidättää vähä enemmän mut yllättävän hyvin meni niilläkin ! (:






tosiaan se kyttäili kaikkee :D tos oli maassa loimi niin se sitä kyttäs :D




ilmavaralla ;)


sit se jessen omistaja laitto mulle viestiä et ratsia seki ja kävin pikasesti ratsastamassa senki siinä kentällä ja nana oli mukana jullella ettei jesse panikois (: 
jesse meni nätisti ja oon tosi tyytyväinen ponskiin ♥

sit tosiaan menin tunnille aaltsille ja meri ja ella oli sielä (: menin remulla ja se oli ihan kiva vähä etupainonen ja paino käelle mut sit ku hoksasin että ku käyttää pohetta niin se ei veä niitä ohjii niin paljoo :D meil oli siis tosiaan pikkuvolttejaniin :D:D





vaihees ;)
tosiaan meri tuli sit meille yötä ja otettii mulle proffakuva ja nyt jottai leffaa tai jottai ;)


jesse joskus vanhoilla kerroilla (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti