| tosiaan se kyttäili kaikkee :D tos oli maassa loimi niin se sitä kyttäs :D |
| ilmavaralla ;) |
sit se jessen omistaja laitto mulle viestiä et ratsia seki ja kävin pikasesti ratsastamassa senki siinä kentällä ja nana oli mukana jullella ettei jesse panikois (:
jesse meni nätisti ja oon tosi tyytyväinen ponskiin ♥
sit tosiaan menin tunnille aaltsille ja meri ja ella oli sielä (: menin remulla ja se oli ihan kiva vähä etupainonen ja paino käelle mut sit ku hoksasin että ku käyttää pohetta niin se ei veä niitä ohjii niin paljoo :D meil oli siis tosiaan pikkuvolttejaniin :D:D
| vaihees ;) |
tosiaan meri tuli sit meille yötä ja otettii mulle proffakuva ja nyt jottai leffaa tai jottai ;)
| jesse joskus vanhoilla kerroilla (: |


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti