keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

baronilla ja nanalla ♥

tiistaina menin taas tallile baronilla ratsasteleen ja menin tallille ehkä joskus 10 maissa (: siivoiltiin emmin kans karsina ja vietiin puruja sit haettiin baron ja harjailtin se :)

emmi meni ensin, emmi meni tosi hyvin ja baro laukkas ja ravas nätisti (: puolen maissa vaihettiin ja mää menin selkään. Baron tuntui tosi hassulta ku se oli semmonen iha erinlaine ku nana :D menin ympyrällä ravia ja laukkaa sit tein kans laukanvaihtoja :D

 koitin hioa mun istuntaa ite siinä mennessä ku suvi J. oli pitäny mulle sunnuntaina istuntatunnin (:


tässä menin sit kevyessä istunnassa että ei mul oikeesti oo tommosta etukenoo XD


jalat taakse ..

anteeks noi nyrkit

juu no oli ihan mahtava  poni ! (:

kuvasin sit kans elliä ku se hyppäs ! (:









 

sit hansu laitto viestiä et ratsastaa nana tiistaina noh menin sit nooran ja saran kans tallille ja mentiin ilman satulaa normi juttuja (: poni oli hieman laiska mutta aivan mahtava, rakastan ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti