emmi meni ensin, emmi meni tosi hyvin ja baro laukkas ja ravas nätisti (: puolen maissa vaihettiin ja mää menin selkään. Baron tuntui tosi hassulta ku se oli semmonen iha erinlaine ku nana :D menin ympyrällä ravia ja laukkaa sit tein kans laukanvaihtoja :D
koitin hioa mun istuntaa ite siinä mennessä ku suvi J. oli pitäny mulle sunnuntaina istuntatunnin (:
tässä menin sit kevyessä istunnassa että ei mul oikeesti oo tommosta etukenoo XD
| jalat taakse .. |
| anteeks noi nyrkit |
juu no oli ihan mahtava poni ! (:
kuvasin sit kans elliä ku se hyppäs ! (:
sit hansu laitto viestiä et ratsastaa nana tiistaina noh menin sit nooran ja saran kans tallille ja mentiin ilman satulaa normi juttuja (: poni oli hieman laiska mutta aivan mahtava, rakastan ♥
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti