menin päivällä tallille ja siivottiin julian kans karsina sit siinä laitoin ruuat ja sit hain ponin, baron ei kertaakaan vetäny päätä nurmikkoon :o noh siinä laitettiin baron, se eka koitti muka pyöriä karsinassa mut lopetti ku huomas et ei se maha mulle mittää 8)
ku lähin kentälle tuli ongelmia ku baron ei liikkunu tallipihasta vaikka kuinka koitti saaha etteen päi niin eiku poni vaan peruutti sit julia otti ohat ja veti ponin perässä :D
kentällä baron oli l a i s k a varsinki ravissa mutku mentiin ekat puomit niin poni reipastu (: menin semmosta 50 cm ristikkoa eka ja julia aina nosti sit tulin sarjaa :) baron meni kivasti kokoajan ! vähän kaahattiin mutta mitäspienistä ;)
jospa kertosin vähä tästä kuvasta ettette saa väärää kuvaa :D eli olin menossa kohti silleen ettei askeleet oikeen sopinu ja baron pysähty suoraan esteelle ja menin kaulalle mut sit se hyppäski sen kunno kenguru loikalla ja hehe baroni pelasti ton hypyn ! (:
![]() |
| loppuverkat (: |






Ei kommentteja:
Lähetä kommentti