jooo en tiiä tää päivä on menny siinä ku olin kavereitten kans ja merihä oli meillä yötä ♥ aamulla mentiiin kongeille ja siellä otettiin mulle proffakuva (:
tuli aika porno mut no mitäs pienistä :D sit me siinä chillailtiin ja porukka oli taas aika sekasi :c ja hei oon aatellu että entä jos tekisin kysymyspostauksen näin 50 lukijan kunniaksi ? mut en tiiä uskallanko alkaa selittää kameran etteen mittää :D noh kaikki hyvin, väsään sen jossain vaihees ! huomenna mennään taas pihalle juhlimaan ja sit tulee hauskaa ;)
![]() |
| en tiedä mitä tässä tapahtuu. |
![]() |
| nää oli vaikee saaha kaikki samaan kuvaan ! |















Ei kommentteja:
Lähetä kommentti