perjantai 2. elokuuta 2013

damn

yksi kaikkia ja kaikki yhtä vastaan ;)

jooo en tiiä tää päivä on menny siinä ku olin kavereitten kans ja merihä oli meillä yötä ♥ aamulla mentiiin kongeille ja siellä otettiin mulle proffakuva (:

tuli aika porno mut no mitäs pienistä :D sit me siinä chillailtiin ja porukka oli taas aika sekasi :c ja hei oon aatellu että entä jos tekisin kysymyspostauksen näin 50 lukijan kunniaksi ? mut en tiiä uskallanko alkaa selittää kameran etteen mittää :D noh kaikki hyvin, väsään sen jossain vaihees ! huomenna mennään taas pihalle juhlimaan ja sit tulee hauskaa ;)









en tiedä mitä tässä tapahtuu.






nää oli vaikee saaha kaikki samaan kuvaan ! 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti