lauantai 31. elokuuta 2013

tallilla yötä ja shetuponi (:

äääh oltiin vklp tallilla yötä saran kans ja oli iha sikakivaa ! kesyteltiin oripoikaa ja koulutettiin nätisti meni (: nukuttiin tosiaan tällä kertaa asuntovaunussa ja kaikki meni hyvin (:
 tosiaan suoraan koulusta mentiin tallille ja sit ratsittiin ekana nana ja hyppäsin vähän :D nanalla oli kokoajan vauhti päällä ja nauroin vaa siel selässä ku nana juoksi melkee alta pois :D
JA PONI TEKI JOTTAI SELLASTA mitä ei oo ikinä tehny !!!!!!! se yhtäkkiä alotti kunnon pukkiroeon ja veti kunnon lähöt, pikkasen ihmettelin sitä mut sit me van saran kans naurettiin kokojutule lopuksi :D
loppuun sara meni nanalla ja nana meni hyvin vaik vauhtia oli vieläki :D

sit otettiin nana pois ja oli oripojan vuoro ...






aina välil se vaan lähti :D








 opetettiin ponille kumarrus ja se tajus sen heti ! (: mentiin sit talliin sarin kautta ja poni lako esittää ku näki sarin tammat :D muka pomppi mut kyl se käsis pysy (:

sit alettiinki jo tekee ilta tallia laiteltiin heinät ruuat veet ja tämmösiä ja jätettiin ponit rauhaan (:

illalla pimeän tultua lähettiin kävelee pihalle sinne mettään iha huvikseen ja sit esitettiin et eksyttiin sinne mut sit eksyttiinki oikeesti ja siel ei ees nähny mittää niin oli aika krriiipiii siitä ois videotaki mut en kehtaa kyl laittaa sitä mihinkää ku se on liian porno :D sit kuitenki löyettiin kotia ja alettiin jo pikkuhiljaa nukkumaan (:

Lauantai

aamulla käytiin eka ponin kans lenkki ja juoksutettin samallalailla ja tällä kertaa ei vetäny yhtääm !



välillä poni pähä pelleili mut osas se  mennä tosi nätistikki :D
 


hieno !


ja sit illalla meillä oli vielä sukujuhlat joissa oli iha kivaa (:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti