eli menin taas yksin tallille ja pakkasta oli - 30astetta :d en menny ku ihan rentoo ettei hikeenny c:
aluksi oli tarkotus mennä maastoon mutta sitte ko pakkanen ja kaveri ei halunnu tulla mukkaa :D
no menin aika varustepainotteisena :DD oli liila satulahuopa (menin siis vaan satulahuovalla) ja liilat pintelit (; oli oikeen mukavaa ja nana meni nätisti en menny ku vaan käyntiä ja ravia (: lopuksi sitte annoin namuja ja kaikkee kivaa hepalle (:
sori taas kuvaton postaus ): mut seuraavassa tulee kuvia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
torstai 27. joulukuuta 2012
sunnuntai 9. joulukuuta 2012
nanalla ilman satullaa (:
Eli menin keskiviikkona nanan luo ihan yksin ilman ketäään ); mut laatuaikaa ponin kaa (;;(;(;(; ♥
hain tarhasta laitoin ruuat yms ja aloin harjaamaan käytävällä se oli siinä irti ja nuuski toistaheppaa koko ajan sit laitoin sen kii (:
menin ratsastamaan, menin ilman satulaa ja nana meni tosi kivasti (: se oli rauhallinen ei liian reipas eikä mitään (: juu kuvia ei oo koska ei ollu kuvaaajaaa mukana :D
hain tarhasta laitoin ruuat yms ja aloin harjaamaan käytävällä se oli siinä irti ja nuuski toistaheppaa koko ajan sit laitoin sen kii (:
menin ratsastamaan, menin ilman satulaa ja nana meni tosi kivasti (: se oli rauhallinen ei liian reipas eikä mitään (: juu kuvia ei oo koska ei ollu kuvaaajaaa mukana :D
sunnuntai 25. marraskuuta 2012
#5 esteponiii!!
eli tänään menin aamulla tallille, minnan ratsastusta katsomaan (minna= nanan toinen ratsastaja) (:
menin tallille ennen minnaa ja siivosin karsinan minnan iloksi (:
jonkun ajan päästä sain mennä auttaa hakeen vuokraajille hevosia ja jätin homman vähän kesken, kuitenkin palasin takaisin siivoamaan jonkunajan päästä (: minna tuli siinä sitten tallille ja aikoi mennä esteitä no nana meni tosi nätisti hieman kuumu ja alko vaihteleen laukkoja sitte miten sattuu ja oli ihan höpsö :D
sitte jonkuajan päästä nana tuli siihen mun eteen ja minna vaan 'nan tuli hakeen sua' mulle :3 aaww nana katto mua silleen ihanasti ja mää menin selkään ja menin pari ravipuomia vielä ja sitte mää aloin loppuverkkaa (:
MUKAVA PÄIVÄ ! (:
menin tallille ennen minnaa ja siivosin karsinan minnan iloksi (:
jonkun ajan päästä sain mennä auttaa hakeen vuokraajille hevosia ja jätin homman vähän kesken, kuitenkin palasin takaisin siivoamaan jonkunajan päästä (: minna tuli siinä sitten tallille ja aikoi mennä esteitä no nana meni tosi nätisti hieman kuumu ja alko vaihteleen laukkoja sitte miten sattuu ja oli ihan höpsö :D
sitte jonkuajan päästä nana tuli siihen mun eteen ja minna vaan 'nan tuli hakeen sua' mulle :3 aaww nana katto mua silleen ihanasti ja mää menin selkään ja menin pari ravipuomia vielä ja sitte mää aloin loppuverkkaa (:
MUKAVA PÄIVÄ ! (:
täs jotain vanhoja kuvia ! (:
ponikaahasja pomppas pystyyyn :d
naaw toista ! <3
ai laaw! <33
perjantai 23. marraskuuta 2012
nanalla koulua taas!
eli siis keskiviikkona menin virppareille kahdestaan kaverini kanssa (: nana oli mukava ja hörisi kun menin sen luo :33 mutta otettiin poni sisälle ja hoidettiin se ja laitettiin varusteet c: nana säikkyi paljo kaikkea :d ja oli muutenkin reipas niiin sitte ratsastin vaan puoltuntia ja juoksutin sitte jonkuverran :D oli ponilla energiaa (:
- anteeksi ei kuvia :d
- anteeksi ei kuvia :d
lauantai 17. marraskuuta 2012
molivaan, kohta lähden! c:
eli tässä odottelen, lähetään kohta saran kaa tallille ennen vuokraajia, niin ehitään tehä kaikkee kivaaa (:
tältä päivältä saatte odottaa videopostausta! jos jaksan tehdä mutta jos en jaksa niiin kuvia ainakin paljon!!!
tää oli nyt supertylsä pikkupostaus varoitin vain tulevasta! (;
tältä päivältä saatte odottaa videopostausta! jos jaksan tehdä mutta jos en jaksa niiin kuvia ainakin paljon!!!
tää oli nyt supertylsä pikkupostaus varoitin vain tulevasta! (;
lauantai 10. marraskuuta 2012
käyntityöskentelyä! (:
moikkamoooiii (:
eli mun piti kirjotella jo toissapäivänä vaan en millääään jaksanu :d mutta nyt. eli oli tarkoitus hypätä mutta sit siellä alkoki tunnit :c joten menin kentälle siellä ois puomeja mennyt mutta kenttä oli liian kova. menin sitten käyntityöskentelyä ja käynnissä puomeja :D nana pelkäsi aluksi niitä puomeja (?) ;D ja alkovähän pomppiamaan mutta kaikesta selvittiin hyvin (:
tästä ei tullut pitkä postaus nyt mutta :D eikä kuviakaan ku ei oikeeen pimeessä voinu kuvata.
MUT LUPAAN ETTÄ TEEN SEURAAVASTA POSTAUKSESTA PIDEMMÄN JA KUVIAKIN!!!
eli mun piti kirjotella jo toissapäivänä vaan en millääään jaksanu :d mutta nyt. eli oli tarkoitus hypätä mutta sit siellä alkoki tunnit :c joten menin kentälle siellä ois puomeja mennyt mutta kenttä oli liian kova. menin sitten käyntityöskentelyä ja käynnissä puomeja :D nana pelkäsi aluksi niitä puomeja (?) ;D ja alkovähän pomppiamaan mutta kaikesta selvittiin hyvin (:
tästä ei tullut pitkä postaus nyt mutta :D eikä kuviakaan ku ei oikeeen pimeessä voinu kuvata.
MUT LUPAAN ETTÄ TEEN SEURAAVASTA POSTAUKSESTA PIDEMMÄN JA KUVIAKIN!!!
sunnuntai 4. marraskuuta 2012
Ilman satulaa koulua ♥ (ja alas muksahtelua)
Juu'u määä vissiiin tykkään tosta alas muksahtelusta ku nauroin vaan :D
Nana oli tosi hyvällä päällä koko tunnin paitsi ku käyntiä yritti mennää niin
meni raviin ja ku otin ttoooosiiiiii lyhyet ohjat niiin alko vetelee päätä ja tässä tulos....
mun muru ♥
naaammmsss, kuolas mun kameran :D
älkää kysykö... nana näyttää iha vampyyriltä joka aikoo syyää annin :s
MUNJALAT ON IHA KAUHEET :d
mun hanipöö ♥
♥
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)







