torstai 27. joulukuuta 2012

#7 liilaaa pony (;

eli menin taas yksin tallille ja pakkasta oli - 30astetta :d en menny ku ihan rentoo ettei hikeenny c:
aluksi oli tarkotus mennä maastoon mutta sitte ko pakkanen ja kaveri ei halunnu tulla mukkaa :D

no menin aika varustepainotteisena :DD oli liila satulahuopa (menin siis vaan satulahuovalla) ja liilat pintelit (; oli oikeen mukavaa ja nana meni nätisti en menny ku vaan käyntiä ja ravia (: lopuksi sitte annoin namuja ja kaikkee kivaa hepalle (:

sori taas kuvaton postaus ): mut seuraavassa tulee kuvia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sunnuntai 9. joulukuuta 2012

nanalla ilman satullaa (:

Eli menin keskiviikkona nanan luo ihan yksin ilman ketäään ); mut laatuaikaa ponin kaa (;;(;(;(; ♥
hain tarhasta laitoin ruuat yms ja aloin harjaamaan käytävällä se oli siinä irti ja nuuski toistaheppaa koko ajan sit laitoin sen kii (:
menin ratsastamaan, menin ilman satulaa ja nana meni tosi kivasti (: se oli rauhallinen ei liian reipas eikä mitään (:  juu kuvia ei oo koska ei ollu kuvaaajaaa mukana :D

sunnuntai 25. marraskuuta 2012

#5 esteponiii!!

eli tänään menin aamulla tallille, minnan ratsastusta katsomaan (minna= nanan toinen ratsastaja) (:
menin tallille ennen minnaa ja siivosin karsinan minnan iloksi (:
jonkun ajan päästä sain mennä auttaa hakeen vuokraajille hevosia ja jätin homman vähän kesken, kuitenkin palasin takaisin siivoamaan jonkunajan päästä (: minna tuli siinä sitten tallille ja aikoi mennä esteitä no nana meni tosi nätisti hieman kuumu ja alko vaihteleen laukkoja sitte miten sattuu ja oli ihan höpsö :D

sitte jonkuajan päästä nana tuli siihen mun eteen ja minna vaan 'nan tuli hakeen sua' mulle :3 aaww nana katto mua silleen ihanasti ja mää menin selkään ja menin pari ravipuomia vielä ja sitte mää aloin loppuverkkaa (:

MUKAVA PÄIVÄ  ! (:

täs jotain vanhoja kuvia ! (: 

ponikaahasja pomppas pystyyyn :d 

naaw toista ! <3

ai laaw! <33

perjantai 23. marraskuuta 2012

nanalla koulua taas!

eli siis keskiviikkona menin virppareille kahdestaan kaverini kanssa (: nana oli mukava ja hörisi kun menin sen luo :33 mutta otettiin poni sisälle ja hoidettiin se ja laitettiin varusteet c: nana säikkyi paljo kaikkea :d ja oli muutenkin reipas niiin sitte ratsastin vaan puoltuntia ja juoksutin sitte jonkuverran :D oli ponilla energiaa (:

- anteeksi ei kuvia :d

lauantai 17. marraskuuta 2012

molivaan, kohta lähden! c:

eli tässä odottelen, lähetään kohta saran kaa tallille ennen vuokraajia, niin ehitään tehä kaikkee kivaaa (:
tältä päivältä saatte odottaa videopostausta! jos jaksan tehdä mutta jos en jaksa niiin kuvia ainakin paljon!!! 

tää oli nyt supertylsä pikkupostaus varoitin vain tulevasta! (;

lauantai 10. marraskuuta 2012

käyntityöskentelyä! (:

moikkamoooiii (:
eli mun piti kirjotella jo toissapäivänä vaan en millääään jaksanu :d mutta nyt. eli oli tarkoitus hypätä mutta sit siellä alkoki tunnit :c joten menin kentälle siellä ois puomeja mennyt mutta kenttä oli liian kova. menin sitten käyntityöskentelyä ja käynnissä puomeja :D nana pelkäsi aluksi niitä puomeja (?) ;D ja alkovähän pomppiamaan mutta kaikesta selvittiin hyvin (:

tästä ei tullut pitkä postaus nyt mutta :D eikä kuviakaan ku ei oikeeen pimeessä voinu kuvata.
MUT LUPAAN ETTÄ TEEN SEURAAVASTA POSTAUKSESTA PIDEMMÄN JA KUVIAKIN!!!

sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Ilman satulaa koulua ♥ (ja alas muksahtelua)

Juu'u määä vissiiin tykkään tosta alas muksahtelusta ku nauroin vaan :D
Nana oli tosi hyvällä päällä koko tunnin paitsi ku käyntiä yritti mennää niin
meni raviin ja ku otin ttoooosiiiiii lyhyet ohjat niiin alko vetelee päätä ja tässä tulos.... 


 mun muru ♥

naaammmsss, kuolas mun kameran :D

älkää kysykö... nana näyttää iha vampyyriltä joka aikoo syyää annin :s

MUNJALAT ON IHA KAUHEET :d

mun hanipöö ♥