perjantai 23. marraskuuta 2012

nanalla koulua taas!

eli siis keskiviikkona menin virppareille kahdestaan kaverini kanssa (: nana oli mukava ja hörisi kun menin sen luo :33 mutta otettiin poni sisälle ja hoidettiin se ja laitettiin varusteet c: nana säikkyi paljo kaikkea :d ja oli muutenkin reipas niiin sitte ratsastin vaan puoltuntia ja juoksutin sitte jonkuverran :D oli ponilla energiaa (:

- anteeksi ei kuvia :d

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti