lauantai 10. marraskuuta 2012

käyntityöskentelyä! (:

moikkamoooiii (:
eli mun piti kirjotella jo toissapäivänä vaan en millääään jaksanu :d mutta nyt. eli oli tarkoitus hypätä mutta sit siellä alkoki tunnit :c joten menin kentälle siellä ois puomeja mennyt mutta kenttä oli liian kova. menin sitten käyntityöskentelyä ja käynnissä puomeja :D nana pelkäsi aluksi niitä puomeja (?) ;D ja alkovähän pomppiamaan mutta kaikesta selvittiin hyvin (:

tästä ei tullut pitkä postaus nyt mutta :D eikä kuviakaan ku ei oikeeen pimeessä voinu kuvata.
MUT LUPAAN ETTÄ TEEN SEURAAVASTA POSTAUKSESTA PIDEMMÄN JA KUVIAKIN!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti