Juu'u määä vissiiin tykkään tosta alas muksahtelusta ku nauroin vaan :D
Nana oli tosi hyvällä päällä koko tunnin paitsi ku käyntiä yritti mennää niin
meni raviin ja ku otin ttoooosiiiiii lyhyet ohjat niiin alko vetelee päätä ja tässä tulos....
mun muru ♥
naaammmsss, kuolas mun kameran :D
älkää kysykö... nana näyttää iha vampyyriltä joka aikoo syyää annin :s
MUNJALAT ON IHA KAUHEET :d
mun hanipöö ♥
♥





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti