sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Ilman satulaa koulua ♥ (ja alas muksahtelua)

Juu'u määä vissiiin tykkään tosta alas muksahtelusta ku nauroin vaan :D
Nana oli tosi hyvällä päällä koko tunnin paitsi ku käyntiä yritti mennää niin
meni raviin ja ku otin ttoooosiiiiii lyhyet ohjat niiin alko vetelee päätä ja tässä tulos.... 


 mun muru ♥

naaammmsss, kuolas mun kameran :D

älkää kysykö... nana näyttää iha vampyyriltä joka aikoo syyää annin :s

MUNJALAT ON IHA KAUHEET :d

mun hanipöö ♥




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti